Skip to main content

Regelmatig als ik de TV aan zet is er geen beeld. Ik zie wel de balk met de informatie over de zender en als ik van zender wissel verandert de de balk ook maar er is geen beeld. Het aanpassen van de ingang helpt niet. De HDMI kabel vervangen helpt niet. Het KNP kastje omwisselen met een ander kastje helpt ook niet. Het probleem verhuist dan mee naar de andere TV. Aan en uitzetten helpt niet. En soms na een half uur is er opeens wel beeld. Als het beeld er is blijft dit wel maar als je de TV en het kastje uit zet en de volgende dag weer aan dan kan het zo maar zijn dat er weer geen beeld is.

Mijn gevoel zegt dat het toch echt met het KPN kastje te maken heeft, niet met een slechte verbinding oid want op een andere TV ontstaat hetzelfde probleem.

Het gaat om een VIP2952 ( 592212 - 002 - 00 )

Is het kastje aan vervanging toe of ligt het toch ergens anders aan?

 

Goedemiddag beste als het probleem mee verhuisd dan ligt het aan de decoder zelf het beste is dat u morgen even belt gratis 0800 0402 kpn voor omruilen .of advies. 🤔

 


Hoi @Roland415 en welkom hier op ons forum!

Afgaande op je beschrijving, sluit ik me aan bij @cornelis48; ik denk ook dat het probleem met de ontvanger heeft te maken omdat je aangeeft dat het probleem mee verhuist als je de ontvangers van plek wisselt. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zo ja, heeft dit tot een oplossing geleid?