Skip to main content

Waarom kan ik buitenshuis geen tv zender van België zoals de VRT ontvangen. Ik wil graag de tour de France kijken maar met kpn lukt dat niet…….

@Jvb21 dat zal niet lukken. Heeft te maken met rechten. Op deze website van KPN kan je zien wat en waar je welke zenders kan kijken thuis of buitenshuis.


Hoi @Jvb21 ,

Klopt, KPN heeft geen rechten voor het buitenshuis afspelen van de VRT-zenders.

Maar gelukkig kun je de Tour de France ook volgen via de NPO en nog uitgebreider via Eurosport. Dat gaat wel lukken met de apps van KPN. 

 

Veel plezier!  

 


Weet ik maar ik mis dan de Belgische commentatoren😀😀. Zijn beter dan de Nederlandse 😉


Weet ik maar ik mis dan de Belgische commentatoren😀😀. Zijn beter dan de Nederlandse 😉

Persoonlijk kijk ik graag via Eurosport. Met name het koppel Jeroen en Karsten is zowel grappig als deskundig. 

(en die reclameblokken vallen best mee.) 

Ze zijn al begonnen op Eurosport. 


Dit is een bekend probleem (al jaren).
Komt door de rechten / kosten van de rechten. Zie ook dit bericht
Je zou een VPN verbinding met het eigen thuisnetwerk kunnen opzetten.
Daarna de ITV app via die vpn verbinding laten gaan.
Hierdoor denkt de itv app dat u thuis bent.
Topic als voorbeeld met extra info (gebruik dan apps die i.c.m. een i-pad werken)


Ik ben op vakantie met vrienden. Ik heb kpn en zij ziggo. Ziggo’s geeft constant goed beeld en mijn kpn npo2 loopt constant vast en geeft stilstaand beeld. Weet iemand waar dat aan kan liggen? KPN weinig streaming ruimte??


Ook dat is een bekend iets. Zodra er druk gebruik wordt gemaakt van een bepaald netwerk, dan is de KPN-app de eerste die uitvalt.  Heb ik zelf ook onlangs weer gemerkt tijdens een vakantie.