Skip to main content

 oktober begonnen met een klacht over me Telfort tv kastje

14 November werd er een nieuw tv kastje opgestuurd , en me oude ingeleverd.

14 November gebeld dat het kastje aangeeft dat ik geen internet verbinding heb, terwijl ik wel kan computeren en wifi heb op me telefoon en tablet. alles doorgenomen modem resetten alles na meten, helaas.

15 November hetzelfde verhaal

16 November hetzelfde weer resetten plus alles nameten, OKE ik zie het al zegt de medewerker, uw instelling staat nog op Telfort, maar dat kan pas een dag later door de technische dienst.

17 November, weer alles doorgenomen, wat blijkt, oude kastje stond nog steeds geregistreerd, nieuw kastje geactiveerd, maar geen tv, blijft foutcode 842 of 143 aangeven zoals vanaf de 1e dag.

Meneer het zal aan uw netwerk kabel leggen, ik zeg ik heb al een andere geprobeerd, maar helaas, uw mede werker vraagt, koop een nieuwe kabel, wat ik gedaan heb, helaas geen resultaat 15 euro weg gegooid .

later op de dag weer gebeld, meneer u wordt gebeld of sms of een monteur,

18 november , helaas we hebben het zo druk dat we pas volgende week kunnen kijken of een monteur of een nieuw kastje moet komen.

met ander woorden, ik zit gewoon 1 week of langer zonder interactief tv kastje , nu heb ik geluk dat ik ook digitenne heb van de camping, dus kan wel gewoon tv kijken maar netflixen is er niet bij . 

WAT MOET IK HIER NU VAN DENKEN ??

 

 

Dat is wel heel vreemd.  De ontvanger zit direct aan de experiabox met een kabel begrijp ik. Zit er geen switch tussen?


Nee rechtstreeks met kabel maar met kastje deugd niet


Maar je ziet wel de foutcodes! Heb je al een andere poort geprobeerd op de experiabox? Welk type ontvanger heb je? Brandt het lampje tv op het modem?


Alle poorten geprobeerd. Zelf de pc kabel los gehaald en gebruikt. Echt ik heb we 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. En elke mogelijkheid geprobeerd. Maar zo gauw ik het kastje en tv aanzet geeft het de fout code die ik eerder noemde 


Lampje brand bij de kabel in de modem en het kastje geeft telkens de fout code aan


V 10  HDMI  HMB 2260


Ik heb geen idee waar het mis gaat in dit geval. Wellicht een administratief dingetje. Ik neem aan dat je de ontvanger al een keer terug gezet hebt naar fabrieksinstellingen.


Ook dat lukt niet omdat het kastje zegt dat ik geen internet heb, dus kan er niets mee, dank je wel voor het mee denken Joep en andere

 


17 oktober begonnen met een storing in me tv Telfort kastje

Na diverse metingen door diverse personen en diverse dagen is gebleken dat het kastje idd een storing geeft.

14 November, moet ik het oude kastje inleveren bij een post NL punt en gelijk een nieuw kastje in ontvangst nemen.

Dezelfde dag geeft het kastje aan dat ik geen internet heb, wat wel het geval was want ik had gewoon wifi en me laptop en de computer waren in gebruik.

Vanuit de centrale me modem gereset, en alles na gekeken. Helaas geen resultaat.

15 November, weer alles doorgenomen met een andere mede werker, geen resultaat.

16 November, O ik zie het al, uw Telfort staat nog geactiveerd, we zullen hem overzetten naar het nieuwe KPN kastje, en dat zou de 17e gebeuren.

17 November, weer alles doorgenomen en gereset stekkers nagezien, zal wel aan de netwerk kabel leggen wordt er gezegd, ik de netwerk kabel van de pc loskoppelen en in het KPN kastje, helaas geen resultaat, meneer koopt u even een nieuwe kabel en probeer het nogmaals, mijn vraag als het daaraan niet ligt word de kabel dan door jullie vergoed  ? idd krijg ik als antwoord, weer geen resultaat, steeds de fout meldingen 842 of 143, zoals alle dagen al het geval was.

18 November, hoe gaan we nu verder ? we gaan de technische dienst of een monteur sturen, u hoort van ons.

20 November, meneer u krijgt een nieuw kastje, Zaterdag kunt u hen ophalen bij het Post NL service punt,

21 November wacht ik op bericht van KPN of Post NL of het kastje onderweg is , nee dus

23 November, gebeld en gevraagd waar het kastje blijft, de 1e medewerker zegt dat het de 24 wordt verstuurt en geeft me een track en trace code , gecontroleerd en het blijkt de code te zijn van het kastje wat ik de 14e heb gehad.

Weer gebeld en zij weet me te vertellen dat ik eerst het oude kastje moet opsturen, dan kan dat in het systeem verwerkt worden, en dan kan er een nieuw kastje verstuurt worden.

En het erge is dat ik niet eens gebelgd kan worden door zoveel ongein vanuit KPN hulp desk

Maar 1,5 week zonder interactief TV kastje voor een echtpaar wat boven de 75 is, schandelijk

 

Admin: Topic samengevoegd met je al bestaande topic


En wie heeft er een mail adres van KPN waar ik deze brief kan sturen ?


Even op Google voor je gezocht. Best simpel te vinden nog.

 

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.


Andere manieren om een klacht in te dienen

Kom je er niet uit met onze klantenservice? Nadat je je klacht hebt ingediend bij onze klantenservice, kun je terecht bij De Geschillencommissie. Een alternatieve manier voor het indienen van een klacht is via het ODR platform. Het platform verwijst je naar een geschillencommissie die je klacht gaat behandelen. Je kunt je klacht ook per post indienen.


@RENE75 dat klinkt als een hele reis. Ik zal voor je kijken hoe ik zo snel mogelijk weer voor werkende tv kan zorgen. Kun je om die reden je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Met die informatie moet ik verder kunnen.


gebeurt maar het kastje merk weet ik niet want die is ingeleverd


Merk van het kastje gevonden en in me profiel gezet. Hopelijk gaat er vandaag een de deur uit bij jullie 


Nu de 25e weer contact gehad met 0800 0402 en ze hebben beloofd dat het kastje vanmiddag of uiterlijk morgenochtend de deur uitgaat. Ben benieuwd. 
anders wordt toch overmorgen met ziggo gebeld   Helaas. 


Lampje brand bij de kabel in de modem en het kastje geeft telkens de fout code aan

Je bedoelt dit lampje?

Er brand 1 lampje? Zoals bij het 2de en 3de stekkertje op mijn plaatje?


Ja idd bij de uitgangspunt van de modem brand een groen lampje als de tv ontvanger aan staat   Nu er geen ontvanger is aangesloten brand er niets

de linkerkant is de kabel voor het tv kastje 


Nu de 25e weer contact gehad met 0800 0402 en ze hebben beloofd dat het kastje vanmiddag of uiterlijk morgenochtend de deur uitgaat. Ben benieuwd. 
 

 


Yes probleem opgelost, 27 11 2020 nieuw kastje gehad eindelijk na 3 weken geen interactieve TV te hebben gehad


Goed om te horen dat het nu toch is opgelost! Ik zal het topic sluiten. :relaxed:


Dit onderwerp was al aan de orde geweest, maar wil het even verder afsluiten.

3 Weken ellende en geen interactieve TV

33 Telefoontjes gepleegd 

Nieuwe kabel moeten kopen op advies van uw Call Center 15 Euro

2  Brieven verstuurd naar Groningen 1,82 euro

En het genereuze  gebaar vanuit Groningen , ik sta hier echt perplex van.

                                        10 euro korting op de volgende factuur

                                       DANK  DANK  DANK

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


We hebben u gesproken over uw melding met nummer 1072002801. Hieronder leest u wat we hebben afgesproken.

 

 

U betaalt € 10,00 minder op uw volgende factuur
Hebt u een openstaand bedrag? Dan verrekenen we de vergoeding hiermee. Nogmaals sorry voor het ongemak.

Dit is niet waar, ze heeft alleen gevraagd hoelang ik zonder had gezeten en of alles opgelost was

Maar er is nooit over een bedrag gesproken,

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic