Skip to main content

Ik heb een 4K tv ontvanger. Geeft 201 you tube niet in gids. App you tube via tv werkt niet. Wat te doen?


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @Brinkbox, welkom! Het klopt dat de YouTube app niet werkt op de 4K-ontvanger, helaas. Wat is er aan de hand met de YouTube app van je tv? Wellicht kan je je wenden tot de fabrikant van je televisie, die zou het namelijk gewoon moeten doen als deze aangeboden wordt. 


Wellicht kan KPN er voor zorgen dat ik een werkende 4K ontvanger krijg; jammer dat jullie dit probleem verschuiven naar fabrikant!


Ik verschuif niets naar de fabrikant. Ik geef alleen aan dat, als je op jouw televisie geen YouTube kunt kijken, terwijl dit wel zou moeten, dat het wellicht nuttig is om met de fabrikant contact op te nemen, zodat zij misschien met je mee kunnen denken. Wij bieden op dit moment inderdaad de YouTube app niet aan via de 4K-ontvanger. Daar kan ik op dit moment weinig aan veranderen, helaas. 


Tip, koop een Chrome Cast

Dan kan je met je mobiel YouTube streamen naar de tv.

Hoe werkt de Chromecast?


Ik weet dat de nieuwe 4K ontvangers wel you tube via kanaal 201 uitzenden; ik snap dat kpn weinig zin heeft om alleen hierom de ontvangers te vervangen. Probleem dan niet bij de klant neerleggen. 


Ik heb ook geen youtube meer op mijn 4k ontvanger buiten (geen smart tv)

krijg ik daar een andere ontvanger voor ?

 

gr Rob


Ik heb ook geen youtube meer op mijn 4k ontvanger buiten (geen smart tv)

krijg ik daar een andere ontvanger voor ?

  Hallo @Rnot,

Als het een witte ontvanger is van het type ZXV8001 dan ondersteund deze geen Youtube. Het omruilen is helaas nog niet mogelijk, dit wordt pas gedaan zodra de 8001 defect is. Het aanbieden van apps is namelijk niet verplicht voor een provider om te leveren en zodoende wordt de ontvanger niet actief omgeruild.


dan ga ik wel terug naar een hd abo

eindelijk belachelijk

 

gr Rob


dan ga ik wel terug naar een hd abo

eindelijk belachelijk

 

gr Rob

Ook dan krijg je geen andere ontvanger gok ik zo...


Je krijgt dan geen andere ontvanger, je verliest dan alleen de 4K zenders inderdaad.