Skip to main content

goedenavond , beneden doet onze tv het prima  nou hebben we boven de tv geïnstalleerd maar kriigen elke keer geen zenders.. internet youtube enzo doet het wel perfect boven

draden nagekeken,  stekker uit het stopcontact gehaald maar niks werkt en tv instellingen nagekeken ..

iemand  enig idee of kan ik maandag beter bellen.. :joy:

Beste @kimberleystaub 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger, hoe is deze aangesloten met een draadloze verbindingsset of bekabeld met de modem? Welke TV ontvanger heb je? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder voor jou in het systeem kijken. 


Hi Kimberley, welkom op het forum. 

Wat bedoel je precies met geen zenders? Volledig zwart beeld? Kom je nog in het menu van de ontvanger? En zie nog wel je tv-gids? 

Beste @kimberleystaub 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger, hoe is deze aangesloten met een draadloze verbindingsset of bekabeld met de modem? Welke TV ontvanger heb je? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder voor jou in het systeem kijken. 

Hier ben ik ook benieuwd naar en vul inderdaad ook je profiel in. :relaxed:


Hi Kimberley, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.