Skip to main content

Onze tv begint te schokken en dan loopt het beeld vast en geluid valt weg. Duurt even en dan vraagt hij om naar een andere zender te zappen. Hier gebeurt hetzelfde en dan komt de melding " zender niet beschikbaar".

Ik heb alle stappen al doorlopen van het hulpprogramma maar dat werkt niet. Rechtrstreeks aansluiten met een kabel lukt niet want zon lange kabel heb ik niet. Verder werkt in huis alles prima.

Contact opnemen via mail kan niet schijnbaar dus morgen maar bellen. Of zijn ze 24/7 te bereiken bij KPN?

Hoi @massietje ,

Je kunt KPN nu al bellen via 0800-0402.

Dagelijks tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar voor dit soort vragen.


Hoi @massietje ,

Je kunt KPN nu al bellen via 0800-0402.

Dagelijks tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar voor dit soort vragen.

@Noordzee en na 22:00 uur dan? Ze zijn 24/7 bereikbaar, ik geloof dat ik iets gemist hebt! 😂 Ik heb ze zelf nooit nodig, omdat we veel dingen zelf kunnen oplossen voor de klanten. 😉


In de nacht dacht ik alleen voor grote storingen. Maar goed, ik ga gewoonlijk om 22.00 naar bed. 


Hoi @massietje ,

Je kunt KPN nu al bellen via 0800-0402.

Dagelijks tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar voor dit soort vragen.

@massietje 

Heeft de telefonische klantenservice jouw probleem kunnen oplossen? 


Hoi @massietje, welkom bij ons op het forum. Als je die melding krijgt op tv wordt het kijken lastig inderdaad. Je kunt bellen zoals Noordzee al noemde, is dat gelukt? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven zodat ik weet dat ik met je mee kan denken. Ik ben in dat geval ook benieuwd hoe de tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box, is dat met een directe kabel, met een draadloze verbindingsset of anders? We horen het graag van je


@massietje 

Is het probleem met jouw ontvanger inmiddels opgelost?


We hebben geen reactie meer van je gezien @massietje, en op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen, je weet ons te vinden :slight_smile:


Hoi @massietje ,

Je kunt KPN nu al bellen via 0800-0402.

Dagelijks tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar voor dit soort vragen.

@massietje 

Is het probleem nu al opgelost?Â