Skip to main content

Zaterdag een experia 10a geinstalleerd. Vandaag 2 nieuwe itv aansluitingen. Ene tv heeft haperend beeld. Tweede tv toont wel kanalen vanaf  129 en oa toegangsscherm Netflix op 200. Alle voorgestelde acties met experia, DVS en aansluiting van stroom af en 10s wachten verschillende keren gedaan: geen verschil. Mn kanalen beneden 129 niet beschikbaar begrijp ik echt niet.

Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Hoe dat moet lees je hier. https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Diverse keren. Beschikbaarheid kanalen op beide aansluitingen blijft een loterij.


Wat bijzonder en ze zijn met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Via DVS. Allebei.


beter met kabel.die DVS ondingen veel storing ☹️


Probeer even te testen met een kabel om te kijken of het probleem in de dvs zit.


Hi @Dalen1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben heel benieuwd of jouw probleem inmiddels al is opgelost. Een DVS geeft inderdaad sneller storingen, maar dat je zo veel zenders daardoor mist is voor mij redelijk nieuw.. Kan je aangeven of je een kabel hebt getest en of hiermee het probleem opgelost is? Anders moeten we er namelijk even verder in duiken!


@Dalen1 ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij nodig hebt?


Reageer