Skip to main content

Hallo,

 

Is er ook een andere mogelijkheid om o.a wachtwoorden in te vullen op de itv box, dus zonder dat je daar de afstandbediening bij nodig hebt?

 

Dit eigenlijk om een ingewikkeld wachtwoord in te vullen, is best een klus met die afstandsbediening, juist met name met al die speciale tekens.

 

Nee.


Voor Netflix hoeft dit maar één keer en daarna niet meer. Voor andere apps weet ik het niet.


Ik was er al bang voor, nou ja bang, maar mijn ww voor netflix wordt als makkelijk te hacken genoemd, daarom.

 

Maar ik bedenk mij nu dat wanneer iemand mijn ww achterhaald zou hebben en mijn netflix account zou misbruiken dat ik dan een melding krijg van netflix


Ik maak voor elke dienst gebruik van een ander wachtwoord en sla met één bekend wachtwoord op in een password manager. deze zijn er voldoende betaald, onbetaald, online en offline te gebruiken.

Gebruik voor Netflix een moeilijk wachtwoord, bijvoorbeeld: sdhaHSj2BNBMN!Q130889udo!n#B

Verder kan je instellen bij netflix in je account dat je een melding krijgt als er via een ander ip adres ingelogd wordt.


Ik maak voor elke dienst gebruik van een ander wachtwoord en sla met één bekend wachtwoord op in een password manager. deze zijn er voldoende betaald, onbetaald, online en offline te gebruiken.

Gebruik voor Netflix een moeilijk wachtwoord, bijvoorbeeld: sdhaHSj2BNBMN!Q130889udo!n#B

Verder kan je instellen bij netflix in je account dat je een melding krijgt als er via een ander ip adres ingelogd wordt.

 

Inderdaad klopt, zie ik al regelmatig als ik bv via mijn laptop inlog op- Netflix


Hi Nicolu, welkom hier. 

Welk wachtwoord probeer je in te vullen? 

Om antwoord te geven op je vraag: Nee, je zult dit met de afstandsbediening moeten doen. Het invullen is echter wel eenmalig, gelukkig.