Skip to main content

Goedemorgen,

in de telefoon app bij media opties stond voor mij de mogelijkheid om gratis ESPN te selecteren. Ik als jaren vaste klant dacht “dat is mooi, ik krijg een kado” en selecteer dus deze optie. Nadat mijn abonnement gewijzigd was kom ik er nu achter dat mijn gehele TV en internet contract met een jaar verlengd is en ik dus niet meer per maand kan opzeggen. Ik moet nu wachten tot 21-06-2024. Ik vindt dit erg misleidend en ben dan ook erg verbaasd dat jullie zo omgaan met vaste klanten. Het kan wel zijn dat dit vervolgens ergens in de bevestigingsemail in de voorwaarden stond maar ik vind dit persoonlijk een erg misleidend lokkertje en zie graag de optie terug om weer maandelijks te kunnen opzeggen. Zo niet, zal ik nooit meer klant bij KPN blijven/worden.

 

Gr. Chris

Kennelijk heb je niet goed gekeken naar het cadeautje gratis espn  voor 1 jaar dus zul je het hier mee moeten doen.

En terugdraaien naar de oude situatie is ook niet meer mogelijk 


Kennelijk heb je niet goed gekeken naar het cadeautje gratis espn  voor 1 jaar dus zul je het hier mee moeten doen.

En terugdraaien naar de oude situatie is ook niet meer mogelijk 

Bent u altijd zo makkelijk als consument? U ziet mijn punt blijkbaar niet….


Hallo @Coeris kom je er nu pas achter, terwijl dit al sinds juni, dus 3 maanden geleden, speelt?

 


Hallo @Coeris kom je er nu pas achter, terwijl dit al sinds juni, dus 3 maanden geleden, speelt?

 

Euh ja. Ik controleerde mijn contractstatus ivm met overstappen en blijk nu dus niet per maand te kunnen opzeggen tenzij ik een afkoopsom betaal wat dat ook moge zijn…


Daar je nu een vast contract hebt kun je de overeenkomst alleen beëindigen door je contract af te kopen, je dient dat alle nog niet-verstreken termijnen in 1 keer te betalen.


Kennelijk heb je niet goed gekeken naar het cadeautje gratis espn  voor 1 jaar dus zul je het hier mee moeten doen.

En terugdraaien naar de oude situatie is ook niet meer mogelijk 

Bent u altijd zo makkelijk als consument? U ziet mijn punt blijkbaar niet….

@Coeris  natuurlijk vindt ik het voor U vervelend als mede consument, maar U moet maar zo rekenen dat U nu toch 1 jaar espn gratis heeft, zelf ben ik altijd op mijn hoede met dit soort gratis aanbiedingen.