Skip to main content

Beste klantenservice,

 

Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik de film parasite gekeken. Op zaterdag kwamen we halverwege de film en we wilden zondag verder kijken wat we wel vaker doen (de film was immers 48uur beschikbaar). Deze stond echter niet meer bij de aankopen/bibliotheek en we waren genoodzaakt de film opnieuw te kopen. Dit lijkt met niet de bedoeling en wellicht gebeurt dit vaker? Kan restitutie voor de tweede aankoop plaatsvinden? 

Mochten jullie daarin inzage in hebben: zie factuur *. 

 

Met vriendelijke groet,

Kees

*Admin: klantnummer in profiel gezet i.v.m. privacy.

Goedemorgen @supervraag, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou je hem inderdaad weer moeten kunnen opstarten. Dit probeerde je op dezelfde tv-ontvanger of via de app? 

Omdat ik nu nog niet kan controleren of de film inderdaad gehuurd is, kan ik hier nog geen correctie voor invoeren. Op het moment dat de factuur mét beide films erop is ontvangen, kan ik er naar kijken en het eventueel vergoeden. Wil je dan opnieuw, in dit topic, een berichtje sturen? Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!
 


Beste Susan,

Bedankt voor je reactie, terugkomend op je vragen:

  • We hebben inderdaad op dezelfde ontvanger/tv de film gekeken
  • Het staat inderdaad op de factuur, ik heb mijn forum profiel aangepast zodat je heier nu bijkan.

Met vriendelijke groet,
Kees 


@supervraag top! Dan zal ik het uiteindelijk wel zien. Stuur je nog even een berichtje zodra de factuur er is? :wink:


Hoi Susan,

Die heb ik al binnen en ik had het profiel al aangepast. Heb jij er ook toegang toe? 

Met vriendelijke groet,

Kees


Hoi Susan,

Die heb ik al binnen en ik had het profiel al aangepast. Heb jij er ook toegang toe? 

Met vriendelijke groet,

Kees

Hi @supervraag. Parasite is echt een topfilm, hè?! Ik vond 'm in ieder geval zeer goed.

Hoe dan ook, je hebt helemaal gelijk. Ik heb een correctie voor de kosten ingevoerd, en het zal worden verrekend op de komende factuur. Excuses voor het ongemak! Als je nog eens vragen hebt, laat het vooral weten.