Skip to main content

Beste klantenservice, 

Afgelopen donderdag 1 april omstreeks 23:00 uur hebben wij de film super intelligence gehuurd en niet afgekeken. Nu wil ik hem afkijken maar is hij niet meer beschikbaar. Terwijl hij 48 uur beschikbaar zou moeten zijn.  Dit lijkt met niet de bedoeling, kan dit opgelost worden. 

 

Bvd

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jim Bazuin 

Hai @JBazuin! Dat is gek en zeker niet de bedoeling! Ik kan dit niet voor je oplossen: weg = weg! 

Wat ik wel kan aanbieden, is dat je de film opnieuw huurt en ik één keer de kosten van de huur van de film voor je crediteer: is dat een idee? Vul je dan ook jouw klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant in? Dan kan ik het op basis van deze gegevens in orde maken! Geef je hier een seintje als je de benodigde gegevens ingevuld hebt? Dan kan ik het in orde maken!


Hallo Shyrin,

 

Dat lijkt mij een prima oplossing, moet ik mijn gegevens dan hier op het forum achterlaten? 

 

Groet Jim 

 


Top, ga ik dat zo voor je regelen! 

Als jij je gegevens kunt invullen in jouw Forum profiel? De benodigde gegevens zijn dan alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators!


Top, ga ik dat zo voor je regelen! 

Als jij je gegevens kunt invullen in jouw Forum profiel? De benodigde gegevens zijn dan alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators!

Done! 


Ik heb het creditbedrag verwerkt: je krijgt dat automatisch verrekend met een volgende factuur! Nogmaals veel kijkplezier! :popcorn:


Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren om 19.00 uur een film gehuurd, met bevestiging dat de film 48 uur beschikbaar is. Nu, volgende dag om 17.50 is de film niet meer beschikbaar.