Skip to main content

Vandaag ook weer problemen met het afspelen van de opnames bij tv +. Hierin ben ik niet de enige zo te lezen maar zou graag willen dat dit probleem nu eens goed opgelost wordt. Ook hebben wij gisteravond een film gehuurd via de app van Pathé, die huur je voor 48 uur. Nu willen we de film vandaag afkijken maar nu moeten we weer betalen. Gebeld naar de Kpn maar die zeggen dat ze er niets aan kunnen doen want dit gaat buiten hun om via Pathé. Toch raar dat de huur van die film wel op mijn factuur van Kpn staat. 

Hey @Kejo23, je moet een film inderdaad 48 uur kunnen kijken. Voor de duidelijkheid even, heb je deze film gehuurd via het menuonderdeel Films op de TV+ Box? Of heb je los de Pathé Thuis app geïnstalleerd en via die app de film gehuurd?

In dat tweede geval gaat het inderdaad buiten ons om. Je zult in dit geval bij Pathé zelf moeten zijn om dit aan te geven en eventueel je geld terug te krijgen.

In het eerste geval loopt het inderdaad via ons. En dan vermoed ik ook dat ik weet wat er aan de hand is. Kun je in dat geval aangeven: 

  • welke film je huurde
  • hoeveel hij kostte toen je hem huurde
  • hoeveel hij nu kost als je hem opnieuw zou huren

Hallo, we hebben de film inderdaad gehuurd via het menu onderdeel films op de TV+ box. De film Black Adam kostte € 4,99. Die hebben wij nog niet betaald, we moesten onze pincode geven (van KPN ) en dan wordt de film verrekend op de eerstvolgende factuur. De film kost nog steeds € 4,99 voor 48 uur.


Hmmm, als hij in beide gevallen dezelfde prijs heeft, dan is er wat anders aan de hand, @Kejo23. Helaas heb ik niet kunnen achterhalen wat. Dus heb ik de kosten voor de film vergoed, zodat je deze nog een keer kunt huren. De vergoeding zal ook op de eerstvolgende factuur verwerkt worden.


Super bedankt Erik.