Skip to main content

Geen zin in 8-12 minuten aan de telefoon wachten dus dan maar via hier…

Gisteren 2 films gehuurd. Van beide konden we de trailer wel zien. Bij afspelen duurde de 1e film 0.02 min. Dus andere film geprobeerd maar die geeft alleen zwart beeld.

Tv ontvanger opnieuw opgestart en gereset en vanavond nog eens geprobeerd de films te starten maar dat wil nog steeds niet.

We ontvangen graag ons geld voor deze films terug.

Ook het geld van de rest van het abonnement graag want het signaal is echt waardeloos! Niet normaal zo vaak als de tv vast loopt. Als ik bel altijd alles resetten en opstarten, soms is het een korte periode goed maar daarna weer één groot drama.

Typisch: vrijwel altijd rond 19.30 als we nieuws willen kijken.... maar ook geregeld op andere momenten van de dag

Wij hadden exact hetzelfde. Gebeld met kpn maar volgens medewerker is het een storing. Als ik op de forum lees hoe en wat blijkt dit zich vaker voor te doen maar blijkt ook dat kpn er niets aan doet. Vanavond wouden we een programma terugkijken via videoland( dat abonnement hebben we ook ) maar zelfs dat speelt niet af. 
Voor mij begint de maat wel vol te raken. Voordat telfort overgenomen werd nooit maar dan ook NOOIT problemen maar sinds kpn verschrikkelijk en nog het ergst totaal geen service. Erg slecht dit. 
Begin overstappen en erg goed idee te vinden. 


Ah, dus zeker geen onbekend probleem, had al zo'n vermoeden. Ja echt kak die verbinding en de service al helemaal. Hadden bij Telfort ook wel eens storing maar zeker niet zoooo veeel als nu.

 

Mag toch hopen dat k ook van @KPN nog reactie krijg. Kan ook geen mailadres vinden ofzo....


Hoi @Doeland en @Marija, welkom bij ons op het forum. Het forum is eerst en vooral en plek waar klanten worden geholpen door andere KPN klanten. Mocht er geen antwoord komen vanuit de community dan springen wij bij om een vraag te beantwoorden. Het kan voorkomen dat door drukte qua topics je niet direct van een KPN moderator een antwoord krijgt, in verband met drukte. Telefonisch (0800-0402) of via de chat zijn dan snellere opties.

Er is inderdaad een storing geweest met het terugkijken van programma's en video's, dat moet nu wel opgelost zijn. Werkt het nu wel als jullie iets terug proberen te kijken?

 

Voordat telfort overgenomen werd nooit maar dan ook NOOIT problemen maar sinds kpn verschrikkelijk en nog het ergst totaal geen service. Erg slecht dit. 

Telfort was al sinds 2005 onderdeel van KPN en gebruikte de laatste jaren al hetzelfde tv platform als KPN. Als Telfort nu nog apart was geweest zou je ook getroffen zijn door deze storing. Dat heeft niets te maken met die samengang.


Nou.... de huurperiode was afgelopen zondag afgelopen dus weet niet of ze nu wel zou kunnen kijken.

Ook geen behoefte mee aan, we wilden in het weekend een film kijken.

Hoe kan ik fatsoenlijk contact met jullie krijgen zonder ellenlang aan de telefoon te moeten wachten? Wil m'n geld wel terug zeg maar.…

Wat het forum betreft: krijg nu tenminste reactie. Bellen duurt dus een eeuwigheid en chat klapt er altijd uit....


@Jasper 

Wat ik zo kan zien is de storing idd verholpen. Dat is in ieder geval fijn. Wat betreft kpn service ivm telfort , het verschil is enorm. Ik ben 15 jaar lang klant geweest van telfort en of ze nou een onderdeel waren van jullie of niet storingen kwamen nauwelijks voor en de service was super. Dat kan ik van kpn helaas niet zeggen. Ook vorig jaar met mobiele telefonie heb ik extreem slechte service ervaren van kpn. Inmiddels zijn de prijzen tussen verschillende providers niet zo verschillend maar de service zou het mij het verschil moeten uitmaken. Kpn schiet in deze voor mij tot nu toe tekort.  


Ik kan me voorstellen dat je er nu even geen behoefte meer aan hebt @Doeland. Contact kan via 0800-0402, via de chat of hier via het forum. De eerste 2 opties zijn het snelste, daar heb je direct contact met iemand. Als het druk is kan het zijn dat je even moet wachten voor je iemand spreekt maar dan is het wel het snelste geregeld.

Gelukkig @Marija, dat is inderdaad fijn. Het is jammer dat je die ervaring hebt. Ik ben zelf ook van Telfort gekomen, ik ken de andere kant en ik zie vooral heel veel positieve dingen. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar mocht het ooit nodig zijn hoop ik dat we dat kunnen laten zien.