Skip to main content

Krijg de opgenomen programma`s die we hebben gezien niet uit het menu wat ik ook doe, kijk ik op de computer app staan ze er niet meer in zo heb ik er al 5 staan.

Ik heb net een nieuwe gekregen nog geen 2 weken oud een arcaduan 4mb 2260.

 

mgr eelco

Update,

 

Heb de decoder 30 sec gereset en nu lijkt het opgelost alleen programma van dinsdag npo1 niet op genomen staat wel in de lijst maar geeft 3025 aan als ik kijk staat er ook bij de naam geen opname tijd, ben in de gids terug gegaan ook daar kan ik het niet opstarten ellie zal wel niet door zijn gegaan


Klopt. Met de opname van Ellie op patrouille is het misgegaan. Kan wel via de laptop of app gekeken worden. Zie.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/elly-op-patrouille-niet-opgenomen-493093


Ja dat lukt wel, apart ook de reactie in het forum.

 

in ieder geval bedankt


Hoi Smurf, fijn dat het na herstarten van de ontvanger is opgelost. Dit wijst dan vaak op een niet helemaal stabiele verbinding. Dan kan het zijn dat de ontvanger niet goed communiceert met de server waar de opnames staan. Hoe is deze ontvanger aangesloten? 

Daarnaast kan het in deze periode iets vaker voorkomen dat je een 3025 foutcode krijgt. Dit komt omdat er in de gids nu regelmatig verschuivingen zijn als gevolg van Corona. Daar kunnen we niet altijd op tijd aanpassingen op doen. Hierdoor kan het dan zijn dat sommige dingen op tv niet terug te kijken zijn, maar wel via iTV Online (app/website).