Skip to main content

Witte afstandsbediening met zwarte achterkant. Ik kan de gekleurde knoppen niet gebruiken ( krijgde melding  dat deze functie nog niet is gemaakt) en kan ook niet in 1 x meerdere opnames verwijderen zoals ik dat voorheen deed met die gekleurde knoppen. KPN gebeld; zou worden teruggebeld, maar helaas.. . Heeft iemand een idee?

Witte afstandsbediening met zwarte achterkant. Ik kan de gekleurde knoppen niet gebruiken ( krijgde melding  dat deze functie nog niet is gemaakt) en kan ook niet in 1 x meerdere opnames verwijderen zoals ik dat voorheen deed met die gekleurde knoppen. KPN gebeld; zou worden teruggebeld, maar helaas.. . Heeft iemand een idee?

Die werken inderdaad niet. Geen idee of dat wel nog gaat gebeuren...


@blerick Werken alle gekleurde knoppen niet? Of sommige wel en sommige niet?

Welke tv-ontvanger heb je? 

*Ah, ik zie nu in de titel van dit topic het antwoord.


Bij de 7022 werken ze inderdaad (nog) niet, bij de ‘oudere’ decoders wèl.

 


Dank voor je reactie. Heb je enig idee hoe ik dan serie opnames kan verwijderen?


Op mijn tv+ box (7022) werken de groene, gele en blauwe knop wel. 


Dank je. Vreemd dat ze bij jou wel werken. Ik heb de 7022 en  bij het indrukken verschijnt ‘ deze functie is nog niet gemaakt”


Om meerdere opnames te verwijderen zit er in het menu “Opgeslagen” de knop “Ga naar verwijder opnames". Daarmee kun je meerdere opnames selecteren en verwijderen.


Dank je. Vreemd dat ze bij jou wel werken. Ik heb de 7022 en  bij het indrukken verschijnt ‘ deze functie is nog niet gemaakt”

Ik had het over het gebruik van die knoppen bij live-tv. Ik lees nu dat jij het over het verwijderen van opnames hebt. Verder zie mijn post hierboven.


Ik zie de knop  ga naar verwijder opnames maar kan er de cursor niet op zetten


Ik zie de knop  ga naar verwijder opnames maar kan er de cursor niet op zetten

Ja, die actie vind ik zelf ook heel onhandig. Hier mag kpn echt nog een keer naar kijken.

De knop “Ga naar verwijder opnames” zit als het ware rechts van “Gepland". Onlogisch en onhandig, maar we zullen het er even mee moeten doen.


Geweldig; dank