Skip to main content

Dit weekend kocht ik voor 6€ de klassieker, omdat ik geen espn kanaal in mijn tv abonnement heb. Helaas is de wedstrijd gestaakt. Krijg ik mijn geld terug en/of kan ik de wedstrijd afkijken wanneer deze wordt uitgespeeld?

 

Joep

Geld terug hoef je niet op te rekenen. 

Alleen als door een storing er geen tv uitzending was wordt er gerestitueerd. Niet bij supporters rellen. Nouja, supporters…

De wedstrijd wordt vooralsnog ( er lopen nog bezwaren van Ajax en Volendam bij de knvb) op woensdag middag vanaf 14:00.uur uitgespeeld. Vanaf minuut 55.

Op espn 1 dus gewoon in je basispakket op 14. Dit doet espn om losse kijkers niet op extra kosten te brengen. 


Voor je geld zal je helaas bij de Ajax-supporters moeten wezen. Geen idee of ze daarmee akkoord gaan 😅

De wedstrijd wordt woensdag ‘hervat’, als alle strubbelingen van Ajax en FC Volendam (beiden zijn het niet eens met het tijdstip) voorbij zijn. Het zou natuurlijk netjes zijn als de content-aanbieders, waaronder KPN, die hervatting dan ook uitzenden tegen dezelfde voorwaarden.

Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de regels en kleine lettertjes hierover vertellen. Er zal ongetwijfeld iemand zijn die dat weet, of daarover meer kan vertellen.