Skip to main content

Goedemorgen,

Heb ook ff een vraag over de volumeregeling kpn+ streaming kastje. Via Google volume op max, heb je een zender geselecteerd dan kan ik met de kpn+ afstandbediening het volume regelen van mijn soundbar deze is gekoppeld met een optische kabel aan het streaming kastje, dat werkt dus maar wanneer ik naar de gids zap word ik bij kant van de bank geblazen door een veel te hoog volume. Wat is hiervoor de oplossing? Optische kabel verbinden met tv, zelfde verhaal.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @woodpecker.nes, ik begrijp dat je het verschil in geluidsniveau graag wilt oplossen. Dit kan je helaas niet zelf. Dit is een van onze bekende bevindingen.
Hier wordt aan gewerkt om dit te verbeteren. Het heeft te maken met stereo en dolby surround geluid. Soms kan er in de audio apparatuur wat bijgesteld worden.


Bij de tv luidsprekers is het geen probleem idd.


Wanneer je een programma terug wilt kijken moet de volume op 30 ongeveer. Ga je terug naar real-time TV worden je speakers opgeblazen.

Is het mogelijk om de vorige streamingbox weer te ontvangen, als ik dit had geweten was ik nooit aan kpn tv+ begonnen er zitten te veel bugs in die je als eindgebruiker niet kunt oplossen.

Groet Trinus.


Helaas is dat geen optie meer om terug te gaan naar de oude ontvanger. Aan de geluidsissues wordt in ieder geval hard gewerkt. Heb je nog naar de geluidsinstellingen op de ontvanger gekeken? 


Goedemorgen,

Jazeker, bied geen soelaas, hoop dat dit volume probleem niet te lang gaat duren. Moet nog een jaar uitzitten bij Kpn, tenzij kpn dit niet op korte termijn op kan lossen ben ik genoodzaakt mijn abbo op te zeggen.

Doe dit liever niet, maar het is op dit moment een houtje touwje gedoe met dit probleem.

 


Jammer dat het niet geholpen heeft. 😞 Geluidsproblemen zijn bekend en wordt aan gewerkt. Dat het niet lang meer mag duren. 

Â