Skip to main content

Sinds er gisteren een of andere sukkel de boel heeft gemold, is het er allemaal niet beter op geworden. Het geluid is ronduit waardeloos. Veel zachter en met de verplichte achtergrondherrie in elk programma is de spraak helemaal niet meer te verstaan. 

Ook op apps als Netflix is het hopeloos.

Dit moet echt morgen beter.

Het begint op wanprestatie te lijken. Reden voor ontbinding van de overeenkomst.

Reden voor ontbinding van de overeenkomst.

Oh, en jij denkt dat ze nu meteen voor je in touw gaan? Dream on. Gewoon geduld hebben.


@DLD 

 

Nogal heftige en agressieve tekst moet ik zeggen.

Respect s.v.p. op het forum. Thanks. 

 

Wie heeft het vermold?

Wat is er gebeurd?

 

Bij mij werkt de DIW7022 perfect. 

Geluid, beeld, etc. perfect. 

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉😊

 


Hallo @DLD heb je het geluidsvolume binnen de tv-deocder al wel op maximum gezet?

 


Hallo @DLD heb je het geluidsvolume binnen de tv-deocder al wel op maximum gezet?

 

Die is er niet. Wel dolby en stereo. Geen volumeregeling. Chinese troep.


Hallo @DLD die bestaat wel degelijk, is alleen verstopt.

Via de Google assisent kun je inspreken ‘geluid maximaal’, dan wordt intern het geluidsniveau op maximum gezet.

Het is ook geen Chinese troep, het is van Sagemcom, een bekend Frans merk dat ook de huidige KPN Box 12 aan o.a. KPN uitlevert, ook voor (groot) zakelijke klanten bij KPN.

Succes.

 

 


Ik heb een aantal berichten hierboven verwijderd omdat ze off topic waren. In onze huisregels geven we aan dat dit niet de bedoeling is. 


Hallo @DLD die bestaat wel degelijk, is alleen verstopt.

Via de Google assisent kun je inspreken ‘geluid maximaal’, dan wordt intern het geluidsniveau op maximum gezet.

Het is ook geen Chinese troep, het is van Sagemcom, een bekend Frans merk dat ook de huidige KPN Box 12 aan o.a. KPN uitlevert, ook voor (groot) zakelijke klanten bij KPN.

Succes.

 

 

Helaas, 

Geen soelaas.

Dit wordt het laatste jaar kpn. 


Hallo @DLD behalve het geluid eenmalig op zijn hardst zetten binnen de decoder, kun je binnen de decoder ook diverse geluidsopties instellen, zie rubriek beeld- en geluidsinstellingen.

Heb je daar al eens mee geëxperimenteerd?

Mocht je toch niet tevreden zijn met de decoder, kun je na minimaal 1 maand gebruik ook alléén het tv-pakket opzeggen, dan blijft je internet en eventueel vast bellen bestaan en kun je elders een tv-oplossing zoeken.

Succes.

 


Toch bijzonder dat het bij duizenden mensen prima werkt. Als je er totaal geen verstand van hebt accepteer dan de helpende hand in plaats van slap te gaan leuteren. 


 Het geluid is ronduit waardeloos. Veel zachter en met de verplichte achtergrondherrie in elk programma is de spraak helemaal niet meer te verstaan. 

 

Dit moet echt morgen beter.

 

Regelmatig vinden er "Product Updates" plaats voor de DIW7022. Gemiddeld elke twee weken. 

Hou het in de gaten via deze pagina:

https://forum.kpn.com/product-updates 


@DLD Ook aan jou het verzoek je aan de huisregels te houden. Met name wat scheldwoorden betreft.
Als het er vanaf nu op zijn minst neutraal en on-topic aan toe zou gaan hier zal ik jullie allen enorm dankbaar zijn. 


Op Netflix is het nóg beroerder. Als dit in Nederland premium internet moet voorstellen ligt de lat wel bedroevend laag. Een aanfluiting.

Het zegt veel over de stand van de techniek in dit landje. Een achtergebleven gebied. De kinderhand is in het gedebiliseerde Nederland gauw gevuld. 


Omdat we hier bezig blijven met het verwijderen van reacties die in strijd zijn met de huisregels zet ik dit topic op slot.

Als je graag geholpen wilt worden met je KPN diensten ben je hier natuurlijk welkom, zoals je weet is dit forum bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Je bent daarin wel afhankelijk van je medeforumgebruikers. Als je toch graag een nieuw topic wilt maken wil ik je dan ook vragen constructief te blijven.

Mocht je hierover liever een medewerker spreken kun je terecht bij 0800-0402