Skip to main content

Nogmaals hier proberen.…

philips tv en kpn tv ontvanger en sonos geluidsinstallatie met hdmi aangesloten op tv…

 

recent nieuwe tv ontvanger maar nog steeds lopen beeld en geluid niet gelijk… 

alles al geprobeerd, auto, stereo, dolby, sonos op tv ontvanger, resetten, nieuwe software, vertraging instellen, maar niets werkt,

maar apps zoals netflix en videoland dan geen problemen…

 

het liefst kijk ik live tv op mijn macbook via kpnitv… op de tv is het on niet aan te zien en horen……

 

wie heeft de gouden tip?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De kpn tv ontvanger is rechtstreeks met een kabel op de modem aangesloten…..


Beste @RHpost, wat ontzettend irritant zeg.. Op het moment dat je de Sonos er tussenuit haalt, ervaar je dan ook nog problemen? En heb je al eens een andere HDMI-kabel getest? Heb je de Sonos via wifi of ook bekabeld aangesloten? Zou je dat laatste eens willen proberen?


Beste @Marcia_ , dank voor je bericht, ook zonder Sonos ervaar ik deze problemen. Maar alleen bij de live tv zenders npo, rtl, sbs, etc.

Zodra ik kanaal 200 netflix open, of kpn films series demand, of uitzending gemist van kpn, dan geen problemen…..

Groeten,


Ontzettend rot.. Ik zie dat er nog een ticket loopt en dat je een nieuwe ontvanger krijgt. Heb je die inmiddels binnen? Zou er naar aanleiding van het ticket nog contact met jou worden opgenomen?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @RHpost. Hoe staat het er nu voor? Kan ik nog iets voor je doen?


de tv ontvanger (de 4e alweer) is nog niet afgeleverd bij het afhaalpunt