Skip to main content

Als ik van zenders wisselt is soms geen geluid meer.

reset van de tv ontvanger helpt wel dan komt de storing terug.

wat kan nog doen?

Hallo @Zalma1 

 

Met reset bedoel je dat je hem uit en weer aan zet?

Je zou hem ook een frisse start kunnen geven, wellicht lost dat het terugkerend probleem op: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/frisse-start.htm


Idd aan&uit ik ga ik die andere reset proberen 

bedankt


Als ik van zender verwissel duurt het vrij lang dat er geluid is.  Zeer irritant.  Had dit niet bij mijn vorige abbo. Ben overgestapt naar tv+ maar had beter bij de oude kunnen blijven.  

 

Gr.

Eddy

 


Hebben wij ook en het geluid loopt soms ook niet synchroon.  Moet je het KPN kastje uit en weer inschakelen. Wanneer je geluk hebt gaat het dan goed. Zappen nog steeds erg traag. Heb echt spijt van overstap van Ziggo naar KPN.

Had dit niet verwacht van zo'n grote provider.


Ik heb sinds de nieuwe kpn box problemen met het geluid, spontaan opnieuw opstarten en volledig vastlopen bij snel opstarten. Dit duurt nu al 1 jaar. Ik heb best veel geduld maar ik ben er onderhand wel klaar mee. Ik betaal dik geld voor zeer matige kwaliteit. Vroeger nooit deze problemen gehad, ik begrijp niet waarom deze problemen niet opgelost worden. Kpn ga handelen!! Ik heb een jaarabonnement wat afloopt. Los dit op of ik ben weg als trouwe klant!


@Maus 24 ik snap goed dat je dat opgelost wilt hebben. We helpen je daar graag bij. Wel is het echt beter om hier een eigen topic voor aan te maken. Dit omdat er veel mogelijke oorzaken zijn. 

Leg in het topic uit hoe de TV+ is aangesloten. Wat je ervaart en hoe vaak het voorkomt. Dan helpen we je het beeld weer soepel te laten lopen. 


Reageer