Skip to main content

Goedendag

Ik heb al vanaf het begin het probleem als ik de box kpn+ opstart blijft het geluid wel 10 tot 15 seconden stotteren zeer vervelend heb al een aantal keer het geluids menu dood lopen maar de box en ik zijn nog geen vrienden bij het opstarten

Wat is het probleem?

Hey @WeeBee1967 zou je kunnen aangeven hoe je de tv+ box hebt aangesloten op je modem (modem type, bekabeld/wifi, versterkers (merk/model), andere apparatuur) en als je een soundbar/home cinema set gebruikt (via hdmi arc of optical cable) of via het geluid via de tv zelf. Dan kunnen we wat makkelijker helpen


Hi @WeeBee1967, we denken hier op het forum graag met je mee. Als je nog hulp gebruiken kunt, beantwoord je dan de vragen van @Mastermovie?

Hey @WeeBee1967 zou je kunnen aangeven hoe je de tv+ box hebt aangesloten op je modem (modem type, bekabeld/wifi, versterkers (merk/model), andere apparatuur) en als je een soundbar/home cinema set gebruikt (via hdmi arc of optical cable) of via het geluid via de tv zelf. Dan kunnen we wat makkelijker helpen

Verder raad ik je ook aan om naar de geluidsinstellingen op de KPN TV+ Box te kijken. Dat helpt in veel gevallen goed bij problemen met audio.


Goedemorgen Ik heb het kpn+ kastje aangesloten op modem van Netgear Switch GS105E de hdmi kabel van de tv gaat ook naar het kpn kastje en ben in het bezit van een Sonos Playbar met surround 2 boxen en een subwoofer daar heb ik geen verbinding apart naar het kpn kastje wel naar mijn tv


Hmm ok @WeeBee1967, wat gebeurt er bij het opstarten als je -tijdelijk uiteraard!- het Sonos systeem even loskoppelt? Op die manier kunnen we testen of het gestotter wellicht veroorzaakt wordt doordat de koppeling met de Sonos nog even moet ‘warmdraaien.