Skip to main content

Beste KPN,

 

Geluid in Mtv Music 24 is vervormd, veel gesis, moeilijk om naar te kijken.  Het gebeurt zowel in de Android-app als op de tv.kpn.com-website.

 

Met vriendelijke groeten,

Alex

Goedenavond @Alex Zalen, welkom! Heeft u al geprobeerd om de app eraf te gooien en er weer terug op te zetten? Dat wil nog wel eens helpen.


Bedankt voor het advies, @fame29. Ik heb het geprobeerd, maar het helpt niet.  Het probleem is alleen met Mtv Music 24, zowel op mijn telefoon als op mijn laptop.


Hoi @Alex Zalen , n.a.v. je opmerking zette ik m even aan via de decoder. Dat was om 14:08 uur. Toen klonk het geluid alsof de speaker (of microfoon...) in een aquarium lag. Maar … sinds 14:10 is het hier weer okee. Via de decoder en via de Android telefoon. Bij jou ook?


Graag gedaan hoor! Hopelijk is het nu weer in orde!


Goedemorgen @Alex Zalen, kun jij bevestigen dat het geluid inmiddels weer is zoals het hoort?


Beste @Jeroen_dB, nee, het is altijd vervormd.

 

Audio voorbeelden (op mijn Google Drive; laat me weten of ik ze moet verwijderen):

https://drive.google.com/file/d/1URkaqTpME8iRrB89VjQcnavSQmBTET01/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1H5pwCsStWf1_nT4HEaneAKirEzWg1rVY/view?usp=sharing
 

Met vriendelijke groeten,
Alex


Oh, er zit in die audiofiles een ritmisch kraakje, maar niet in de maat van de muziek.... En in de tweede ook een beetje hol.

Ik hoor het via tv.kpn.com nu ook. Het geluid van MTV 24 via de website heeft idd (nog) storing.

BTW @Jeroen_dB . Is er nu (maandagavond 3 mei om 23:55 uur) een inlogstoring op tv.kpn.com? Krijg in Firefox “er is een onverwachte fout opgetreden”. Het is dat ik nog op de tv-site in Chrome ingelogd sta…

Update m.b.t. inloggen: na diverse pogingen uiteindelijk álle kpn cookies gewist (niet alleen de tv.kpn cookies) en ik kwam er weer in. (dinsdag 4 mei; 12:12 uur.)


Dank voor het melden, het is doorgezet naar de mensen van de techniek. Hopelijk is het geluid van deze muziekzender snel weer zoals het hoort te zijn. 


Goedemorgen @Alex Zalen , de mensen van de techniek geven aan dat het geluid nu weer moet zijn zoals het hoort. 


Goedemorgen, @Jeroen_dB, ja, het geluid is nu prima. Dankjewel! @PeterG, bedankt voor het samen oplossen.