Skip to main content

Goedenavond,

Netflix via de DIW7022 (gestart via afstandsbediening) werkt moeizaam. De helft van de tijd is het geluid hoorbaar (maar zoals met deze nieuwe box heel zacht) maar lukt het laden niet. Netflix rondje blijft op een percentage ‘draaien’ en komt niet verder. Inmiddels ben ik terug gegaan naar Netflix kijken via de TV, dat werkt wel. 
mvg. A. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Digibeetjes is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hallo,

de DIW7022 is met een kabel op het KPN modem aangesloten. 
mvg. A. 


Hoi @Digibeetjes, welkom terug!
Dit moet wel gewoon kunnen werken, we hebben hier ook een handig artikel over!

Als het met de instellingen van je apparaten niet op te lossen is kan een frisse start ook nog een eind helpen.


Goedenavond Thomas,

hartelijk dank voor deze toelichting. Ik heb het geheel gereset. Netflix werkt weer voor nu. Heb niet veel vertrouwen in blijvende werking moet ik zeggen. Resetten is regelmatig nodig. En het geluid is ondanks configureren nog altijd zacht. Maar nogmaals dank voor respons, dat waardeer ik zeer. Maar ik verwacht verder niet veel goeds van de technische omgeving van de DIW7022. 
mvg. A. 


Ah, bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het nu weer goed werkt!
We zijn overigens ook druk bezig alles goed te krijgen, meer informatie daarover kun je vinden in onze product updates!


Ik heb hetzelfde probleem. Geluid is goed als ik stream vanaf mijn telefoon. Vanaf de KPN box is het geluid dramatisch. Op stand 40 nog heel zacht te verstaan. Ook al zo vaak gereset. Niet tevreden helaas...


Hier dus precies hetzelfde probleem. Netflix via KPN tv is zo zacht dat we het volume gemiddeld 3 a 4x zo hard moeten zetten ten opzichte van de gewone televisiekanalen.


Helaas bij ons precies het bovenstaande probleem met het geluid, niet echt prettig dat het geluid verre van optimaal is. Dit is overigens sinds we de nieuwe box van kpn hebben, daarvoor was het geluid prima!


Zal tijd worden dat kpn eens iets gaar doen!! 


Inmiddels zou dit issue al een heel eind opgelost moeten zijn.
Er zijn wel een paar stappen die je kunt nemen om dit op te lossen:

  • Zet het geluid op je TV ontvanger, TV en geluidsinstallatie op Automatisch
  • Sluit je TV ontvanger direct aan op je TV en je geluidsinstallatie op de TV

Als je dit probleem nog steeds ervaart en er met deze tips en de tips uit het onderstaande artikel nog niet uit komt, maak dan een eigen topic aan. Daar denken we graag met je verder.
 

 

Ik zet dit topic op slot omdat het niet handig is deze individuele issues gezamelijk te bespreken in een topic.