Skip to main content

Goedendag ik heb de kpn firmware 0.17.4 , ik heb een Samsung serif 43inch 4K en daar op aan gesloten en Sonos Beam + minisub + one SL en RS voor Dolby Atmos Als ik multiecast selecteer loopt het geluid niet synchroon  , en met Unicast klop het wel , maar dan geniet ik niet van dolby atmos , alles is bekabeld , modem is Fritzbox 7590 AX ook de zenders bevriezen bij het zappen

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik heb terugkoppeling gehad van het tv team. Ze geven aan dat ze contact met je hebben gehad, @Bluppy en dat er vanalles nagekeken is. Diverse geluidsinstellingen geprobeerd, andere HDMI kabel. Dit hielp niet. Testen met de box van de buurman, die wel een abonnement bij ons heeft, laat zien dat die werkt. Wat aangeeft dat jouw tv en modem e.d. in de basis geen probleem zijn. 

Wat dan wel het probleem is, dat is nog steeds onduidelijk. Echter, omdat jij dus geen klant bent van KPN maar van Budget; én is gebleken dat jij de TV+ Box ook niet via Budget hebt gekregen maar via Marktplaats, kunnen wij hierin niet verder troubleshooten.

Als je graag gebruik wilt maken van een TV+ Box, met daarbij ook ondersteuning, dan is het advies om over te stappen naar een abonnement bij ons.