Skip to main content

Bij sommige opgenomen programma’s loopt het geluid niet synchroon met het beeld. 
heel irritant 

Hoi @Niekske1, welkom bij ons op het forum. Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken? Met deze informatie kunnen we er weinig over zeggen.

  • Welk type tv-ontvanger heb je van ons?
  • Hoe is deze aangesloten op het modem, is dat met een kabel, draadloos of anders?
  • Je zegt dat het bij 'sommige opgenomen programma's’ is, is dat bij opnames van een specifieke zender?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hallo Jasper,

 

ik heb een KPN + ontvanger “ DIW 7020 ? “

vast aangesloten op modem met kabel.

het is me vooral opgevallen bij  

flikken Rotterdam NPO 1

 


Dank je @Niekske1, en dit is dus alleen bij opnames? Als je gewoon tv kijkt heb je dit niet of minder? Zou je voor de zekerheid ook een andere opname van een andere zender kunnen testen?


Hallo Jasper,

 

Het is heel vreemd maar het lijkt opgelost te zijn.

Ik heb ook eerdere afleveringen bekeken van flikken Rotterdam waarbij het echt niet synchroon liep,maar die lopen nu wel synchroon..😳❓

toch bedank voor de moeite

 


Fijn dat het nu weer beter gaat @Niekske1, het zou kunnen dat er iets niet helemaal goed was gegaan bij de bewuste opnames en dat het bij de nieuwe opnames wel goed gaat. Hou het voor de zekerheid wel in de gaten, mocht het terugkomen dan kunnen we verder kijken. Voor nu weer veel kijkplezier 🙂