Skip to main content

Na een bepaalde tijd valt het geluid op bepaalde zenders uit. Als ik de tv en het kastje uitzet en een paar later weer aanzet heb ik weer geluid. Later op de avond valt het geluid weer weg. Het 2de kastje werkt wel normaal. Resetten en herinstalleren bied geen uitkomst. :triumph:

Hoi, lastig hoor, geen geluid.

Kastjes al eens omgewisseld? Verhuisd het probleem dan mee naar de andere tv? Indien niet dan is de ontvanger uit te sluiten.


Hmm, dat is niet lekker ontspannen tv kijken op deze manier @Ronsky10 :slight_frown:

Net als @PeterG ben ik erg benieuwd of het andere kastje wél de hele  avond geluid lijft geven, als hij op deze tv aan is gesloten. Heb je dat al kunnen testen?


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Gisteren lang met de service afdeling van KPN aan de telefoon gezeten en waarschijnlijk heeft het te maken met de eco stand van de router zoals het er nu uitziet even afwachten of alles blijft werken. Ik vind dat echter wel vreemd omdat op de 2de tvontvanger geen problemen zijn. Het zijn wel 2 verschillende ontvangers.


Ah, elektronica vertoont soms vreemde kuren dus ondanks dat ik met je eens ben dat het niet logisch klinkt, zou het maar zo eens met elkaar te maken kunnen hebben.

Mocht het probleem toch weer terugkomen, trek je dan weer aan de bel hier?


Als het probleem weer voorkomt meld ik mij inderdaad weer.


Helaas na een paar dagen dat het goed heeft gewerkt is hetzelfde probleem weer aanwezig. Net een nieuw abonnement afgesloten in de veronderstelling dat het allemaal wel goed zit. Niet dus erg teleurgesteld in KPN.:disappointed_relieved:


:frowning2: Dat is inderdaad een teleurstelling @Ronsky10 

Je hebt eerder aangegeven dat de 2e ontvanger dit probleem niet vertoont, heb je die al aangesloten gehad op de plek van de ontvanger die de kuren vertoont? Zo ja, doet hij het dan ook goed?


Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, niets heeft geholpen.

De 2de ontvanger heb ik ook gewisseld en daar lijkt het probleem zich niet voor te doen.


Duidelijk, dan lijkt het probleem wat mij betreft toch echt in de ontvanger te liggen. Het lukt mij zelf niet om een omruil hiervoor in gang te zetten aangezien de ontvanger het wel gewoon doet en ons systeem geen fouten ziet. Daarom moet ik even hulptroepen inschakelen en gaat er een mailtje richting onze logistieke afdeling. Zou je daarvoor nog willen vertellen welke van de 2 ontvangers de boosdoener is? Je mag het serienummer van de betreffende ontvanger in het opmerkingsveld van je profiel noteren :slight_smile:


Arris M11445tw6578


Bedankt, ik heb het verzoek tot omruilen van je ontvanger ingediend!

De logistieke afdeling heeft momenteel een flinke achterstand, het gaat vermoedelijk ongeveer een week duren voordat ze met het verzoek aan de slag kunnen gaan. Je ontvangt hier een sms over met meer informatie zodra ze dit hebben opgepakt :slight_smile: