Skip to main content

ik hebĀ  de samsung tv van boven naar beneden gehaald en nu geen geluids problemen meer

lig het dan aan de phillips tv's dat het geluid wegvalt

lijk mij wel heel sterk

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Als het op de Samsung TV wel werkt is dat de enige conclusie die ik kan trekken, tenzij hier ook een andere HDMI kabel bij zat die je hebt gebruikt. Mocht je een andere HDMI hebben gebruikt, dan raad ik je aan om deze ook op de Philips te testen! Mocht het dezelfde HDMI kabel zijn, dan zal het toch een probleem met de Philips TV zijn. In dat geval kun je het besteĀ contact opnemen met PhilipsĀ om te vragen wat de mogelijkheden zijn.Ā :slight_smile:


Hoi Sanne

Ā 

Wij hebben gisteren een Samsung smartĀ  tv K4 gekocht want die andere tv begon ook met het beeld raar te doen en hij was al 7 jaar oud


Ah, de leeftijd van je TV's kan hier ook zeker een rol in spelen ja.Ā :grimacing: Ā Ik hoop dat je nu zonder problemen TV kunt kijken en van je nieuwe TV's geniet! Mocht er toch nog iets niet goed werken, dan kun je hier altijd een bericht plaatsen!Ā 


Dank je Sanne

Ā 

heb nog wel een vraag over de DVS1200

Ā 

Als de laptop van mijn vriendin dicht bij de DVS staat en haar laptop staat aan dan ken ik boven geen tv kijken maar nu hij verder van de DVS staat ken dat weer wel

Waar ken dit aan liggen?


Graag gedaan en excuses voor de late reactie!Ā :confounded: Ā 

Wat gek dat de laptop van je vriendin zo'n invloed heeft op de DVS. Heeft ze de oplader van de laptop op dat moment aangesloten op een stopcontact bij de DVS in de buurt? Of is dit niet het geval? Of is de laptop op de DVS aangesloten met een internetkabel? Ik raad namelijk niet aan om zowel iTV als een internetverbinding voor de laptop via de DVS te laten lopen. Dat wil nog wel eens voor problemen zorgen.Ā 


Hoi Sanne

Ā 

DeĀ  oplader zit inderdaad in het stopcontact aks de tv biven als de laptop beneden aanstaat

Ā 

Maar hoe ken ik dit probleem oplossen?


Er mogen geen andere apparaten op stopcontacten naast de DVS. Sluit een verlengsnoer met stekkerdoos aan via het ā€˜stopcontactā€™ in het DVS kastje en sluit dƔƔr de apparaten op aan.
Zie deze afbeelding.

Zie ook: storing DVS oplossen/DVS aansluiten.


Kijk, dat kan het dan inderdaad verklaren.Ā :slight_smile: Ā Ik raad je hiervoor aan de stappen uit het bericht van @PeterGĀ op te volgen, ik ga er vanuit dat alles dan soepel loopt!Ā 


Reageer