Skip to main content

Sinds vandaag zakt het geluid steeds even weg. Vorige keer heb ik de TV  ontvanger gereset. Toen ging het een tijdje goed. Toch een vreemde zaak, dat ik dit zo vaak moet doen. Is hier echt niets aan te doen ? 

Groeten Johnnieboy

 

Admin: nieuw topic voor je bericht aangemaakt gezien de leeftijd van het oude topic

Is dit bij elke radiozender (we gaan ze toch echt niet alle 90 proberen … ) ?
Hoe luister je radio? Is daarvoor je ontvanger optisch of analoog met een versterker of soundbar verbonden?
Welke ontvanger gebruik je (Arris 2952, Arris 5202, Arcadyan 2260, ZXV8001, Motorola)

P.S.

Een e-mail adres is totaal iets anders dan een website (https….. .nl). Dus als je dat adres niet openbaar wilt hebben dan daar even weghalen in het profiel.


Goede avond

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de TV ontvanger Artis VIP 2952. De TV ontvanger is verbonden met een optische kabel naar de versterker. Het komt vooral voor bij de zenders Sky radio, Q Music en Radio 10. 

Groeten John


Okee. Ik zal die zenders ook eens aanzetten. Ondanks mijn leeftijd ben ik meer 538 luisteraar.


Goedemiddag Heren, hebben jullie nog kunnen vinden waar het in zit?

@Johnnieboy als je dit bij alle zenders hebt, zou je het dan eens zonder versterker kunnen proberen en ook met een andere optische kabel?


Ik heb 2 dagen Qmusic en 2 dagen Sky aangehad. Beiden prima (al is Sky wel saai. En dat rijmt)

Radio 10 heb ik verborgen; dat is gewoon een vreselijke zender. Ze vinden zichzelf heel leuk en grappig, maar zijn dat bijna nooit.


Hartelijk dank voor uw reactie.

Na een reset van de TV ontvanger, is het geluid weer goed. Toch blijf ik het vreemd vinden.

Groeten Johnnieboy


Goedemiddag Heren, hebben jullie nog kunnen vinden waar het in zit?

@Johnnieboy als je dit bij alle zenders hebt, zou je het dan eens zonder versterker kunnen proberen en ook met een andere optische kabel?

Ik heb al een nieuwe optische kabel aangeschaft.


Goedemiddag Heren, hebben jullie nog kunnen vinden waar het in zit?

@Johnnieboy als je dit bij alle zenders hebt, zou je het dan eens zonder versterker kunnen proberen en ook met een andere optische kabel?

Ik heb al een nieuwe optische kabel aangeschaft.

Maar het gaat een tijdje goed en dan ineens gaat het geluid van hard naar zacht.

 


Heb je een ‘fabrieksreset' gedaan of alleen software?


Ik heb de stroom 30 seconden van de TV ontvanger uitgezet en weer opgestart.


Laat 'm eens ietsje langer uit (1 minuut of langer).

Danwel doe eens een fabrieksreset.


Oké, zal ik doen. Bedankt