Skip to main content

Gisteren heb ik 2 nieuwe TV ontvangers gekregen, type VIP2952. Beiden aangesloten maar bij een van de twee heb ik geen geluid. Ontvanger is aangesloten rechtstreeks op TV met HDMI. Ook zo ingesteld in het menu. Tevens via analoge uitgang op Versterker aangesloten. Maar deze werkt ook niet. Beeld is wel goed!TV ontvanger gereset, software opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat. Kables nagekeken. Alles goed maar geen spetter geluid. Ik heb ook een Apple TV. Deze werk preima, dus het ligt niet aan de TV of zo. Ik denk dat deze ontvanger defect is. Met klikken op menu's e.d. kloopt ie ook vast waardoor geen beeld. Na reset is dit wel op te lossen. Wat te doen?

Bel 0800-0402 of chat met KPN.

Ik denk ook dat de ontvanger defect is.


Hey @RienMulder! Speelt het probleem nog of heb je inmiddels contact met ons opgenomen? Zo niet, dan denk ik graag met je mee. 
Wissel de ontvangers eens onderling om van plaats. Blijft het probleem dan bestaan bij dezelfde ontvanger of op dezelfde plek? 

Kan natuurlijk zijn dat de nieuwe ontvangers niet feilloos samenwerken met de tv/audiosysteem. Hoor graag van je:blush: