Skip to main content

Ik heb sinds vanmiddag na het verbouwen van de woonkamer het probleem dat mijn geluid van me decoder veel zachter is via hdmi, zowel op me tv als op me surround terwijl ik alles op de zelfde manier heb aan gesloten

 

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?? 

@Fearle55 Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat je geluid zachter is na de verbouwing. Heb je alle kabels al eens nagelopen, weet je bijvoorbeeld zeker dat de HDMI kabel er goed in zit en dat deze ook nog heel is? 


Dankje voor je reactie 

 

En ja ik weet zeker dat die er goed in zit, heb ze 5 keer gecheckt


@Fearle55 Klopt het dat er ondertussen ook contact is geweest met mijn collega's van de klantenservice? 


@Rutger_ ja dat klopt, heel veel contact


Kan natuurlijk niet dat het geluid zachter is nu. Wat heeft u verbouwd? Heeft u nu misschien meer zachtere materialen in de woonkamer? Muren geïsoleerd ofzo? Dikkere gordijnen? Zodat deze zachtere materialen het geluid meer absorberen en het nu anders klinkt?

En u noemt het een probleem, maar je kunt het toch gewoon iets harder zetten? Of ben ik nu gek? 🤔


@Nick83 ik heb alleen alles anders gezet, en kwa matriaal, heb ik niks veranderd 


@Nick83 , ik moet me tv nu op 20/25 kwa volume zetten, dan heb ik volume van 10, wat ik voorheen had