Skip to main content

Ik heb dit probleem ook maanden en ik heb nog geen oplossing  langs zien komen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @grey . Welkom op het forum.

Ik heb iets meer informatie nodig. Gebruik jij een aparte soundbar of mediacentre? Zo ja, hoe is die dan aangesloten?

Alle informatie is welkom.


Nee, via de TV luidspeakers heb ik het zelfde probleem, ook valt het eerste woord weg?

Groeten,

Ook al een test via de mediabox laten uitvoeren en deze geeft geen fout melding!

Zelfs via de App het zelfde probleem?

 


Heb jij misschien nog een tweede tv ontvanger in huis? Zo ja., gebeurt het bij die tuner ook? 

Kun jij tevens je profiel aanvullen zodat ik de lijn kan doormeten? :-)


Hallo,

Ik heb mijn profiel aangepast.

Ik heb ook een tweede ontvanger dit is de VIP 2952 V2, bij deze tuner heb ik dat niet. Het beeld op deze TV is ook een stuk scherper, ondanks dat deze  ouder is.

Bij de VIP 2952 de eerste ontvanger wel, is deze te oud?? Deze TV is een Samsung type QE490Q7FQ

 

Groet,


Ik kan twee tuners meten. Onderop die tuners staan serienummers. Kun jij mij vertellen met welke tuner de problemen geeft?

  1.  Mxxxxxxxx238
  1.  Mxxxxxxxx859

 


De tuner B: M11428TWB859 jaartal 2014 deze geeft de problemen, ook bij het filmpje over het vernieuwde TV-menu, daar vallen de eerste woorden weg!

 

groet, Leen   


@grey . Dank voor de informatie.

Als het goed is heb je zojuist een SMS met logistieke informatie ontvangen. Klopt dat?


Beste Erwin,

 

Klopt ik een SMS bericht ontvangen, de tuner wordt vervangen.

 

Dank voor je support.

 

Groet,

Leen 


Prima. Laat je tzt weten of dit de oplossing was? 


Dat doe ik zeker, pas na 15:00 tuner beschikbaar.


Beste Erwin,

Nieuwe tuner ontvangen en tot nu toe geen last meer van wegvallend geluid. 

Wel wat problemen met installeren gehad, kreeg het bericht ”niet meer als twee tuner mogelijk, met een foutcode, die niet te achterhalen was, na contact klanten service is dit opgelost.(oude stond ook nog geregistreerd) 

Toppie.

 

Groet,

 

Leen

 

 


Goed om te lezen dat het allemaal is goedgekomen.

Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.


Goed om te lezen dat het allemaal is goedgekomen.

Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.

Opgelost.