Skip to main content

Is er al een oplossing? Hij doet het alleen op automatisch maar dan heb ik geen dolby digital zet ik hem op passthrough dan hapert het geluid steeds

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

We krijgen deze signalen veel op dit moment Martijn en we hebben dit teruggekoppeld aan de beheerders en ontwikkelaars van de applicatie. Ik kan op dit moment niet exact aangeven wanneer deze issues verholpen zullen worden maar ik adviseer je om de pagina Product Updates KPN TV+ in de gaten te houden.Ā Ā 


Ik ervaar hetzelfde probleem. Samsung tv 2019.Ā 


Gaat er nog een oplossing komen dit is echt frustrerend het wegvallen van het geluid duurt wel erg lang nu!


Zelfde ervaring hier. Dus geen dolby digital geluid ivm weg vallend geluid bij KPN TV+ box en sonos arcĀ 


Zonder Sonos ook koppel maar los zelfde probleem. Oplossing duurt nu wel erg lang kpn


Ik heb ook dezelfde problemen.

bij het geluid op automatischĀ valt het geluid even weg.

en bijpasstrough hapert het geluid alleen maar.

Ik Ā heb een sonos arcĀ en een Samsung tv 2022


Het is bij KPN bekend maar als je bij bekendeĀ bevindingen kijkt staat er alleen geluidsdippen en geluidsverschillen per zender. Geen wegvallend of haperend geluid !!!! En het duurt wel lang voordat er iets gedaan wordt vooral omdat het al zo lang bekend is. Want dat blijven ze maar zeggen, het is bekend. Kom op KPN lever een goed product of mogen we ons abonnement ook ā€œwegvallend/haperendā€ betalen !?


Na de laatste update van vorige week is het bij mij een stuk beter. Nog niet 100% maar werkbaar


en ook alleen op automatische indeling werkt het goed. Op passthrough hapert geluid en beeld zo erg dat het niet te kijken isĀ 


Het probleem zit hem in, dat op de 'Automatisch stand' LPCM 5.1 48kHz wordt doorgegeven. Bij 'Passthrough' heb ik hier Dolby Digital 5.1 / Dolby Atmos.

Bij 'Passthrough' werken de apps perfect, alleen gaat de KPN TV+ app over de zeik bij de TV zenders die Dolby meezenden.

Er is gerommeld in de update naar Android OS build 0.14.0 en/of KPN menu 1.87.2. Daarvoor heeft het altijd goed gewerkt.

Deze geluidsissueĀ staat ook heel hoog op het wensenlijstje dat ze dit verhelpen. Gaat aardig van je kijk en luisterplezier af.