Skip to main content
Beantwoord

Geluid valt kort weg met tv-kijken en radio luisteren

• February 4, 2025
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo,

Al een aantal maanden kortdurend geluid uitval op:

- tv (oudere philips)

- radio via soundbar (Bluesound). 

- video verbinding via whatsapp via Wifi op mobiel

Op tv en mobiel blijft beeld gewoon doorlopen.

Ik kom van XS4all en heb fritzbox 7590 YY.

kabels zijn niet gewijzigd.

aansluiting via adsl telefoonlijn

Help!!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Ik weet niet wat voor verhalen het waren die je hoorde, maar het klinkt niet als iets waar je op zat te wachten.

Als oud XS4AL klant kan je dit nummer ook proberen: 020 398 76 66. Dat is het oude nummer van XS4ALL en is voor die groep klanten (waaronder jij dus) nog wel bereikbaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi@HvV60Welkom op de community! Wat vervelend dat je korte geluidsonderbrekingen hebt op je tv, soundbar en WhatsApp-gesprekken. Omdat dit op meerdere apparaten gebeurt, kan het aan je internetverbinding of de instellingen van je Fritzbox 7590 liggen. Wil je het volgende proberen?

• Herstart je Fritzbox: Haal de stroom er 30 seconden af en sluit hem weer aan.
  • Test een bekabelde verbinding: Sluit een apparaat (zoals je tv of laptop) met een netwerkkabel aan en kijk of het probleem blijft.
  • Controleer op storingen: Andere apparaten, zoals DECT-telefoons of WiFi-netwerken van buren, kunnen invloed hebben. Een WiFi-analyse via de Fritzbox kan helpen.
  • Probeer de KPN Experia Box: Sluit deze tijdelijk aan om te zien of het probleem dan weg is.

Als dit niet helpt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je lijn doormeten en verder helpen.

Laat je weten of dit werkt? 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2025

Genoemde opties geprobeerd maar geen verandering.

Hoe kom ik aan een kpn experia box?

Als vervanging van de fritzbox,  denk ik? 

Jasper van KPN
Moderator

Bij de meeste KPN aansluitingen krijg je standaard een Experia Box. Maar jij hebt die mogelijk nooit gehad doordat je van XS4ALL bent gekomen. Daar was de Experia Box volgens mij helemaal niet mogelijk. Had je de laatste optie die Vikash noemde, het contact met de klantenservice ook al geprobeerd? Dat is de snelste optie om dit na te laten kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Nou, die klantenservice is gewoon niet bereikbaar.

Alleen maar kletsverhalen over iets wat ik helemaal niet wil. :( :(.

En chatbot: u heeft een fritzbox, bel dat en dat nummer.

Waar je dus niet doorheen komt :(

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Ik weet niet wat voor verhalen het waren die je hoorde, maar het klinkt niet als iets waar je op zat te wachten.

Als oud XS4AL klant kan je dit nummer ook proberen: 020 398 76 66. Dat is het oude nummer van XS4ALL en is voor die groep klanten (waaronder jij dus) nog wel bereikbaar.