Skip to main content

Regelmatig (soms wel meer dan 6 x per uur) valt geluid enkele seconden weg en beeld blijft gewoon doorgaan.

Deze storing ervaar ik op mijn huisadres vanaf ong half januari 2022 

App. huisadres  : Arris ontvanger die direkt bekabelt is met de router dus geen wifi. en Tv is Sony Bravia KD55 uit 2017

Deze week heb ik op mijn vakantie adres in Belgie exact dezelfde storing op mijn PC die via Wifi is gekoppeld.

Wat zou dit kunnen zijn.

Hi @sleegersb, goed dat je een eigen topic aangemaakt hebt!

Dat wegvallen van het geluid gebeurt geregeld lees ik, en op verschillende apparaten. Dat is interessant. Blijft het beeld wel goed of hapert dat ook? Op welke zenders gebeurt dit? Als het op specifieke zenders gebeurt, welke zijn dit? Maakt het nog verschil of je live tv kijkt, of bijvoorbeeld programma's terugkijkt of vanaf het begin kijkt? Als je de mogelijkheid hebt om opnames te testen, dan hoor ik ook graag hoe het daarmee gaat.


Ik zal de komende dagen ff testen of het spec. zenders zijn.

Beeld blijft gewoon doorgaan daar zit geen hapering op.

 


@sleegersb Helemaal prima, ik hoor het wel wanneer je er aan toe gekomen bent. Ik ben ook benieuwd of het bij andere functies ook of juist niet gebeurt. Denk aan terugkijken, vanaf het begin kijken of opnames bekijken. Ook als er verschil in zit per dagdeel, bijvoorbeeld dat 't in de avond wel gebeurt en overdag minder, hoor ik het graag. Alle details zijn welkom.


zo ben ik het nu aan het testen.gaat wel een paar weken duren

 


@sleegersb Dat is prima, ik zie ze vanzelf hier verschijnen! Als je vragen hebt weet je me hier ook te vinden.