Skip to main content
Beantwoord

Geluid valt weg sinds de laatste update, bij verschillende zenders

• July 28, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Sinds de update valt het geluid bij sommige zenders weg. Dat gebeurt onwillekeurig; de ene keer is het een nederlandse zender, de andere keer bbc. Ik heb gedaan wat in de app wordt anabevolen om dit probleem op te lossen; van resetten tot verwisselen hdmi kabel en zelfs een nieuwe gebruiknen maar het probleem blijft. Frustrerend dat je in zulke gevallen ergens terecht kunt bij KPN voor hulp, behalve een monterur plannen a 80 euro per 45 minuten. Is dit herkenbaa voor anderen? het gaat alleen om geluid, beeld blijft goed. 

Beste antwoord door joop2011

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de KPN modem / router (of heb je een eigen router?)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Welke update bedoel je?

En je kan altijd KPN klantenservice bellen.

Gratis op 0800-0402

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 28, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de KPN modem / router (of heb je een eigen router?)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Welke update bedoel je?

En je kan altijd KPN klantenservice bellen.

Gratis op 0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Hoi ​@joop2011 allereerst bedankt voor je reactie. Ik ben niet zo thuis in de technische wereld erachter: waar ka ik zien welke modem/ontvangen ik heb? De update bedoel ik de overgang naar supersneller wifi (een tijdje geleden bericht gehad van KPN dat we standaard overstappen op snellere wifi). Ik heb me rot gezocht naar een nummer, dus dat kan ik gewoon bellen?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Hoi ​@joop2011 allereerst bedankt voor je reactie. Ik ben niet zo thuis in de technische wereld erachter: waar ka ik zien welke modem/ontvangen ik heb? De update bedoel ik de overgang naar supersneller wifi (een tijdje geleden bericht gehad van KPN dat we standaard overstappen op snellere wifi). Ik heb me rot gezocht naar een nummer, dus dat kan ik gewoon bellen?

Het staat erop.

Wit, meestal Experiabox V10

Zwart, meestal de Box12

Maar wat heeft WIFI met tv te maken?

Welke KPN tv ontvanger heb je? (staat op de voorkant of onderop.

Via UTP kabel aangesloten of via WIFI?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@bvc4, welkom op onze community! We denken graag even mee! Ik zie dat Joop al een paar goede vragen stelt. Ervaar je dit issue nog steeds?