Skip to main content

Goedenavond.

 

ik heb de Arris via STB ingesteld TV connect actief op aan.

 

nu werkt dit prima als ik een filmpje stream vanuit YouTube via de Arris.

als ik dan vervolgens het filmpje heb bekeken en ik dan vervolgens weer terugga naar TV kijken,heb ik geen geluid meer.

 

na de Arris gereset te hebben heb ik wel weer geluid.

 

is deze functie wel goed te gebruiken op de Arris,of toch beter een chromecast gebruiken,??

 

gr Hans

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Hassie, begrijp ik nu goed dat je gebruik maakt van de YouTube app die je in het menu van de Arris vindt? Of pak je het op een andere manier aan?

Als je wisselt tussen live tv kijken, opnames, on demand en de apps, zou het geluid gewoon goed moeten blijven. Gebeurt dit ook als je via zender 201 naar YouTube toegaat? En heb je een versterker/stereo/home cinema set op de tv aansloten? Of loopt het geluid via de tv zelf? 

Zou je me daarnaast uit kunnen leggen hoe je de Arris precies hebt gereset? Hoor het allemaal graag!


Nee ik stream vanaf bijv mijn tablet een filmpje of muziek clip.

arris reset heb ik met de aan uit toets gedaan.

gr Hans


Ok duidelijk!

Dit klinkt haast als een HDMI-dingetje:thinking:  Zou je de volgende keer dat dit gebeurt, de HDMI kabel eens los willen halen en daarna weer aan willen sluiten? Als het geluid daarna weer goed is, zal dit probleem veroorzaakt worden door iets met de HDMI.

Wat je ook mag doen, is het resetten via de stappen beschreven bij stap 2. Op die manier wordt de software van de ontvanger opnieuw ingeladen, dat wil ook nog wel eens een verschil maken bij diverse vreemde problemen:slight_smile:


Hi @Hassie, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat de problemen met het geluid inmiddels verholpen zijn. Zo nee, dan hoor ik het graag!