Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem met geluid van de radio die zo nu en dan even wegvalt. Alles is bekabeld van router naar tv/radio ontvanger. Nieuwe V 12 gekregen en aangesloten. Helaas geen verbetering!!

Mijn versterker geeft ook even aan dat er geen digitaal ontvangst is om geluid/muziek af te spelen.

Ga Kpn maar weer voor de zoveelste keer bellen. Super irritant dit!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @j.f.k. Heb je ondertussen al contact gezocht? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten. Vul dan direct ook even jouw forumprofiel verder in. 


Er is een aardige monteur geweest die alles heeft vernieuwd. Instellingen modem veranderd. Maar helaas is het haperen van het radio geluid niet weg. Technische dienst weer gebeld en deze hebben op afstand het account hersteld/gereset. Nu weer afwachten of dit geholpen heeft.


Wat jammer dat dit zo lastig op te lossen lijkt. Ik heb helaas ook niet direct de oplossing voor je klaarliggen. Ik hoop in ieder geval dat de technische dienst dit voor je op kan lossen/inmiddels heeft oplost! 


Ik heb het probleem nog steeds. Helaas.


Dat is balen… Wanneer de technische dienst er al mee bezig is, dan denk ik niet dat ik nog veel voor je kan doen vanaf hier. Ben je in ieder geval wel goed op de hoogte van wat er aan onze kant allemaal gebeurt om dit op te lossen? Dat vind ik wel belangrijk namelijk. Zo niet, dan mag je jouw forumprofiel even aanvullen met de gevraagde gegevens. Vervolgens mag je hier weer een berichtje sturen in dit topic. Dan ga ik kijken wat de status is van de oplossing en wat wij aan het doen zijn om dit probleem op te lossen. 


Dag allemaal,

Na het vernieuwen van de Experia box V12 naar V10 en in de V 10 de juiste instellingen invoeren. Heeft mijn wifi probleem opgelost. Bleef toch nog over het haperen van radio geluid. Wanneer die haperde en je drukt op de herstelknop op de V10 was het over.

 Heel vreemd dus. Wanneer de de tv/radio ontvanger weer uit en aan zette begon het gehaper weer opnieuw. Op de gok een multilink kabel ertussen gezet ipv hdmi naar de tuner en het gehaper is nu weg. Let wel op dat het niet aan de hdmi kabel lag. Dit omdat ik er drie had en een nieuwe gekocht die allemaal het gehaper vertoonde. Dus het is opgelost  maar waar het nou precies aan lag blijft toch een beetje een raadsel.


Nav het haperend geluid dit forum eens opgezocht. Nu blijk ik niet de enige te zijn.

Het is irritant. Nu overgegaan naar internetradio, zelfde instalatie, probleem opgelost. Ligt dus duidelijk aan KPN.

 


Reageer