Skip to main content
Vraag

Geluid van de Soundbox is blikkerig en valt weg

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ik heb ook dat blikkerige geluid en alle instellingen klinken hetzelfde en iedere keer valt het geluid weg,ook moet ik op mijn tv in de slaapkamer 

steeds weer opnieuw inloggen op de app,ook gaat opstarten en het overschakelen naar een andere zender zo traag.Ik ben er klaar mee en heb mijn abonnement omgezet naar weer gewone ontvangers en morgen gaat de soundbox weer retour.Ik begrijp ook niet zo wat nou het voordeel van tv+ is.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Skiel, welkom! Jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring met de Soundbox hebt! Begrijp ik uit jouw bericht dat je de Soundbox inmiddels teruggestuurd hebt? Als dat niet het geval is: het geluid zou zeker niet weg moeten vallen en ook niet blikkerig moeten zijn. Gebruik jij de bijgeleverde HDMI-kabel? En wat bedoel je met: opnieuw inloggen op de app? Waar moet je inloggen op welke app? De community helpt je graag verder: het moet namelijk zeker gewoon goed werken! Dat is juist het voordeel van de Soundbox: een fijne geluidservaring zonder dat je andere apparatuur nodig hebt.