Skip to main content

Kennelijk al jaren bestaand probleem zonder oplossing, maar geluid van alle radiozenders is veel te hard en vervormd, klinkt overstuurd. Ik betaal voor TV én radiozenders, maar krijg alleen TV…. 

Waarom zou je via jouw TV naar radiozenders luisteren? Ik verbaas mij daar al jaren over dat mensen dit willen. 

Je hebt tegenwoordig hele mooie DAB+-radio's waar je gratis naar heel veel radiozenders kunt luisteren. Ook nog eens met meer zenders dan via KPN. En als je een gecombineerde DAB+-internetradio aanschaft, dan gaat helemaal de hele wereld voor je open. Dan heb je werkelijk duizenden radiozenders binnen je bereik.


Oh? Goeie tip, en hoeveel korting krijg je dan op je kpn abonnement voor die niet gebruiken (zeg maar rustig: niet bruikbare..) radiozenders?


Haha, leuk bedacht. Maar geen  korting helaas. Sowieso is tien euro per maand voor de TV-en radiozenders al ontzettend laag. Vergelijk dat maar eens met een abonnement op bv Ziggo (zonder internet) of CanalDigitaal. Dan ben je al gauw het dubbele kwijt.