Beste @Henknan, kan je me iets meer vertellen? Welke ontvanger gebruik je? Is dat de TV+ Box? Heb je de app daarop geïnstalleerd? Dan kan het kloppen dat het geluid van apps anders is dan dat van de tv-ontvanger. Dat is ook te zien op de bekende bevindingen lijst die ik hieronder deel:
Beste @Henknan, kan je me iets meer vertellen? Welke ontvanger gebruik je? Is dat de TV+ Box? Heb je de app daarop geïnstalleerd? Dan kan het kloppen dat het geluid van apps anders is dan dat van de tv-ontvanger. Dat is ook te zien op de bekende bevindingen lijst die ik hieronder deel:
In dat geval verwijs ik inderdaad naar de bekende bevindingen waar dit punt op staat. Hopelijk wordt het met een van de volgende updates opgelost! Dat zie je dan in onze Product Updates.
In dat geval verwijs ik inderdaad naar de bekende bevindingen waar dit punt op staat. Hopelijk wordt het met een van de volgende updates opgelost! Dat zie je dan in onze Product Updates.
Oke , bedankt
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.