Skip to main content

Mijn geluid valt sinds enkele weken ook weg. Ook valt de TV zomaar ineens uit  en duurt het ongeveer 3 minuten voor hij weer aan gaat. Erg vervelend. Hebben meer mensen dit ook? Hier is net glasvezel aangelegd. Sindsdien valt geluid en tv af en toe weg.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @JeannineR, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Als ik het goed begrijp valt niet alleen je geluid weg, maar ook je beeld. Krijg je dan ook een foutmelding te zien? En valt op dat moment ook je internet weg? 

Ik hoor/lees graag van je. 

 

 


Hey Alex, nee ik krijg geen foutmelding. Het geluid valt alleen weg op sommige zenders. De TV valt echt  regelmatig uit. Heb alle stekkers al bekeken, maar zie niks vreemds………..groetjes


Blijft je internet wel werken op het moment dat het beeld wegvalt? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik ook even mee. 

Ik hoor graag van je. 
 


Hoi Mik, ik heb ook nog steeds dit probleem. Ook valt mijn beeld elke dag drie of vier keer weg, mijn tv knettert dan en alles valt uit. Na een paar minuten springt het weer terug aan. Bij mij is dit sinds ze dat glasvezel hebben geplaatst. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets helpt, erg vervelend allemaal. Hopelijk komt er snel een oplossing voor jou en ook voor alle anderen😊

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Blijft je internet wel werken op het moment dat het beeld wegvalt? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik ook even mee. 

Ik hoor graag van je. 
 

Zou je hier nog antwoord op willen geven? 


Hoi Alex_P

 

Excuses voor de late reactie. Ik heb mijn profiel voor zover aangepast. Het is nu echt elke dag een paar keer dat de TV knettert en uitvalt. Na een kleine 2 minuten springt alles weer terug aan. Heel vreemd.

Ik zal het eens proberen te filmen. meestal is het rond 22.00.


Dankjewel, ik zie dat je 2 ontvangers hebt. Gebeurt dit op beide ontvangers? Mag ik ook weten of de ontvanger rechtstreeks is aangesloten op de Experiabox met een kabel? Of zit daar nog iets tussen zoals een versterker, switch of draadloze adapter? Dit kun je snel zien wanneer je de kabel volgt van de ontvanger. 


Hoi Alex

alles is rechtstreeks aangesloten.

boven staat eigenlijk nooit aan, dus ik Weet niet of het daar ook is. Hoor graag het vervolg in deze. Met vriendelijke groet, Jeannine 


Hoi Alex

alles is rechtstreeks aangesloten.

boven staat eigenlijk nooit aan, dus ik Weet niet of het daar ook is. Hoor graag het vervolg in deze. Met vriendelijke groet, Jeannine 

Zou je het ook boven willen testen? Puur om uit te sluiten of het aan de ontvanger ligt of aan de verbinding zelf.