Skip to main content

Via de app zit er een kraak in het geluid van Xite. Geconstateerd via laptop en de app in m'n Samsung TV.

Alleen via de ontvanger is het kraakhelder.

Goedenavond @PeterG, heb je de app al eens eraf gehaald en opnieuw erop gezet op je laptop en tv? Heb je misschien al gedaan, maar dat is het enige wat ik kan bedenken.


Al die apps? Laptop kan niet eens want dat is een website….

En de app van de TV en die v.d. Phone doen het met de overige zenders prima.

Bedankt voor je input, Fame29. En welkom terug!:grinning:


Al die apps? Laptop kan niet eens want dat is een website….

En de app van de TV en die v.d. Phone doen het met de overige zenders prima.

Bedankt voor je input, Fame29. En welkom terug!:grinning:

Dank je wel @PeterG! Doet me goed!


Dus @PeterG Xite kraakt dus? Misschien moet je een beetje kruipolie gebruiken. 😁🤣


@PeterG heb je nog altijd last van dit probleem? Heb je daarnaast kans om het ook te proberen op bijvoorbeeld een mobiel toestel? 


Via de smartphone gecast naar de 2de TV kraakte het ook. Inmiddels doen hier en bij diverse andere klanten de chromecast het niet. Via smartphone icm de KPN ITV app en via de laptop werkt casten al 36 uur helemaal niet.

Maar inmiddels is het gekraak via de app in de Samsung TV weg. En via de Laptop is 't ook weg (zit actieve speakers op).

Speakertje van de phone is erg matig, maar via die zal het nu ook wel goed zijn. Is tenslotte één aanvoer.

Het lijkt zich dus opgelost te hebben! :grinning: .


Ik zou graag willen zeggen dat ik het voor je heb opgelost maar dat hebben een stel knappe koppen achter de schermen gedaan vermoed ik. :wink: Veel plezier met de weer heldere muziek. Ik sluit het topic.