Skip to main content

Wanneer ik het geluid van de TV afspeel via mijn Denon versterker is alles kraakhelder. Ook met Netflix geen probleem maar het geluid van YouTube vervormt, dit geluid komt kennelijk te hard binnen. Bij de instellingen van YouTube is daar niets aan te doen. Kunnen jullie hier eens naar kijken?

Jammer dat er niemand van KPN reageert.. inmiddels heb ik de versterker er tussen uit gehaald maar het probleem blijft bestaan. Dus ook het geluid van YouTube rechtstreeks uit de TV is vervormd. Ook de andere TV's in huis geven het geluid van YouTube vervormd weer. Volgens mij kan ik inmiddels wel concluderen dat dit een KPN-probleem is.


Welkom op het forum @Mq71. Is dit bij alle Youtube video's het geval of alleen bij een bepaalde serie? Niet alle video's op Youtube hebben dezelfde kwaliteit. Wat je wellicht zou kunnen doen om dat te proberen is hetzelfde filmpje afspeken via een ander apparaat op dezelfde kwaliteit via dezelfde geluidsinstallatie. Daarnaast zou ik je willen vragen om voor de zekerheid een reset te doen van je TV ontvanger zoals aangegeven bij stap 2.Â