Skip to main content

hallo.  Ik heb twee afzonderlijke problemen met BBC-kanalen:

 

1) het geluid valt van tijd tot tijd weg en de enige manier om het op te lossen is door naar een ander kanaal te gaan en dan terug te veranderen.  het gebeurt om de paar minuten en verstoort het kijken volledig.  

 

2) Ik kan geen BBC-programma's meer pauzeren / terugspoelen of opnemen op kanalen 26 en 27.  kun je me vertellen hoe je dit kunt oplossen?
 

Ik ben op de hoogte van dit onderwerp, maar tot voor kort konden we BBC-programma's opnemen. Https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/begin-gemist-terugkijken-bbc-1-en-2-474036

Beste @RichardNdO, welkom! Dat het geluid wegvalt, is wel erg vervelend.. Welke tv-ontvanger heb jij? En heb je al eens geprobeerd deze te resetten? Voor wat betreft het live pauzeren: dit klopt. We hebben dit stop moeten zetten op verzoek van BBC, helaas. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @RichardNdO. Loop je nog steeds tegen problemen aan? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 


We zijn nu twee jaar verder na de eerste melding! Nog steeds zijn er problemen dat het geluid van BBC 2 om de twee of 3 minuten weg valt. En alleen op te lossen door even een kanaal hoger te schakelen en weer terug.

 

Help! Hoe op te lossen!?


Ik heb de afgelopen tijd veel en lang naar BBC 2 en ook 1 gekeken ivm Wimbledon. Vrijwel geen geluidsdips ervaren. @martyn bies .

Welke tv ontvanger heb je staan van kpn?


nieuwste box v kpn

heb net via menu laatste software OPNIEUW GEÏNSTALLEERD 

dat heeft geholpen

geen dips meer

gr martyn