Skip to main content

Bij mij in de buurt staat aanstaande donderdag een onderhoud gepland tijdens het damesvoetbal (NL-Spanje). Ik sta er speciaal voor open ik zou het graag zien. Tijdens mannenvoetbal laten jullie zo’n actie wel uit je hoofd, dus het zou een inclusieve actie zijn als het onderhoud even werd uitgesteld. 

Ik reken op jullie!

@Ineke vdK

 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Onderhoud doet KPN over het algemeen 's nachts om zoveel mogelijk mensen niet in problemen te brengen.

Ik denk dat de planner niet heeft gemekt dat er toevallig die nacht een belangrijke wedstrijd is.

En ik denk of het nou vrouwen of mannen voetbal is, er niets mee heeft te maken.

 

Hopelijk ziet een moderater dit bericht snel en kan hij nog iets doen.


Hoi @Ineke vdK 
Je kunt beter even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Ben bang dat de mededeling anders te laat komt.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Dankjewel!


KPN moderators reageren binnen een paar dagen, te laat om hiervoor nog iets te kunnen doen. Ik betwijfel of ze überhaupt invloed hebben net zo min als hun collega's bij 0800-0402. Onderhoud wordt ver van tevoren gepland en het damesvoetbal stond niet op de radar denk ik.


Bij mij in de buurt staat aanstaande donderdag een onderhoud gepland tijdens het damesvoetbal (NL-Spanje). Ik sta er speciaal voor open ik zou het graag zien. Tijdens mannenvoetbal laten jullie zo’n actie wel uit je hoofd, dus het zou een inclusieve actie zijn als het onderhoud even werd uitgesteld. 

Ik reken op jullie!

De wedstrijd van de Oranje-Leeuwinnen is op vrijdagochtend, niet op donderdag.


Is het afgelopen nacht goed gegaan met het kijken naar de wedstrijd @Ineke vdK ? Geen last gehad van onderbrekingen door onderhoud?


Alles gezien, er was geen enkele onderbreking. Erg fijn, ondanks de uitschakeling 😥


Mooi dat je het kon bekijken, jammer van de uitschakeling. Maar ze zijn ver gekomen 👍


Welkom op het forum @Ineke vdK! Jammer van het resultaat maar wel fijn dat het kijken van de wedstrijd dan wel gelukt is. Post in de toekomst gerust nog eens een topic als je ergens vragen over hebt 🙂