Skip to main content

Op mijn Ipad heb ik een aantal geplande opnames die ik zou willen verwijderen, ik hoef ze bij nader inzien toch niet te zien.

Hoe doe ik dat?

Ja goeie vraag, ik liep er ook tegen aan!
voorheen kon je het betreffende programma naar links of rechts swipen en kon je het verwijderen. Nu als ik iets gekeken heb krijg ik het niet verwijderd…

Ben benieuwd of KPN met een reactie komt.


Helemaal juist weer gegeven.

Vroeger met swipen was het probleem opgelost.

Ik heb op allerlei manieren getracht om deze vraag bij KPN neer te leggen, echter die mogelijkheid bieden ze niet, het zijn allemaal voorgeprogrammeerde vraagstellingen met daar bij behorende antwoorden, ons probleem kun je daar niet kwijt.

Inderdaad, laten we hopen dat KPN dit onder ogen krijgt.

Bedankt voor je reactie


Altijd lastig als opnames niet te verwijderen zijn :slight_frown:  De functie werkt op dit moment inderdaad spijtig genoeg niet op de iPad. We hopen dat het spoedig weer wordt toegevoegd. Via dit: Topic kun je er eventueel meer over teruglezen.


Je kunt ze wel verwijderen, maar even niet via de iPad.
Verwijder de geplande opnames via de TV-ontvanger. Of de app in je telefoon.
Met een laptop: open een browser en ga naar tv.kpn.com.

Er is iets mis gegaan in/met de laatste versie voor de iPad. In november komt er een update die dat weer oplost.


Je kunt ze wel verwijderen, maar even niet via de iPad.
Verwijder de geplande opnames via de TV-ontvanger. Of de app in je telefoon.
Met een laptop: open een browser en ga naar tv.kpn.com.

Er is iets mis gegaan in/met de laatste versie voor de iPad. In november komt er een update die dat weer oplost.

Maar dan kun je de oplossing van @PeterG natuurlijk ook op je ipad gebruiken: Ga op je ipad in de browser naar de genoemde pagina en dan kun je ook op de ipad opnames verwijderen.


Dank voor alle reacties, het is me duidelijk.


Wauw!

Je bent op dit moment niet voor niets "Wijsgeer”, @Katana321 :relaxed:


Mijn dank is GROOT! @PeterG  :thumbsup::grinning: :thumbsup:

Maar dat er bij jou niets achter je naam staat, begrijp ik niet. :grin:


Maar dat er bij jou niets achter je naam staat, begrijp ik niet.

Ik heb dat in mijn instellingen uitgezet, @Katana321 . :stuck_out_tongue_winking_eye:


Reageer