Skip to main content

Ik krijg er nu echt een pukkel van!Elke keer (al een week ongeveer)worden mijn in geplande opnamens eraf gegooit!!!!Moet elke keer als ik de tv en box opstart alle opnamens opnieuw inplannen!!!We zijn klaar en nu krijg ik problemen!!! Lekker dan!!!

 

Admin: afgesplitst

Ik heb je bericht even afgesplitst naar een eigen, openbaar, topic, @Leahliefje. Dit is een gekke situatie, en heel vervelend. Als (voormalig) tester van de TV+ Box, heb je de oude ontvanger ook nog aangesloten? 

Zo ja, wil je dan eens kijken of de opnames die je op de TV+ Box ingepland hebt zichtbaar zijn op de oude ontvanger?


Heb je kans gezien hier naar te kijken, @Leahliefje?


Ik denk dat ik weet wat hij bedoeld. Na het opstarten van de box zie je in de gids inderdaad niet, dat je al iets geprogrammeerd had om op te nemen. In de gids lijken dus alle geplande opnames verdwenen. Maar, als je dan na 'Opgeslagen/Gepland' gaat kun je daar wel alle geplande opnames terug vinden. En, heel raar, vervolgens kun je het ook in de gids weer zien. (Trouwens ook, zodra je een nieuwe opname gepland hebt. Als je dan uit de gids en weer in de gids gaat, dan zie je ook alle geplande opnames weer in de gids.)

Dus nee, ze verdwijnen niet, moeten ook niet opnieuw geprogrammeerd worden, maar lijken wel 'weg'.


Ik had eergisteren en gisteren weer problemen met de geplande opnamens. 

Vandaag ging het goed, ik heb de Beta box opnieuw opgestart gisteravond. 

De opnamens staan netjes op mijn oude kpn box allemaal. 

Wat Joris 62 aangeeft geldt helaas niet voor mij. Ik zag ze ook niet bij opgeslagen,en ook niet in de gids. 

Heb nu problemen met het geluid, hapert erg. Hopelijk ook snel voorbij. 

Meestal als hij even aanstaat is het minder.

Ik heb recentelijk een nieuw voordelig contract af gesloten.Als ik besluit de Beta box te houden, houdt ik dan mijn nieuwe voordelige contract?Of komen er kosten bij?En hoeveel?

Groetjes Leahliefje 

 


Plan je opnames nog in via de oude ontvanger op de kanalen 661 tot en met 670 ?

Verder: in de gids staat lang niet altijd het opname icoon bij de geplande programma's. 

Ik kijk daarom altijd even onder "geplande opnames" om te zien of ik al wat heb staan. 


Nee alleen op de Beta box plan ik mijn opnamens 


Automatisch worden ze dan ook gepland op mijn voormalige box .


Verder: in de gids staat lang niet altijd het opname icoon bij de geplande programma's. 

Ik kijk daarom altijd even onder "geplande opnames" om te zien of ik al wat heb staan


Dat doe ik ook altijd, controleer altijd alles meteen 


Als je nu weer een keer ziet dat opnames die je gepland hebt wél zichtbaar zijn op de oude, maar niet op de TV+ Box bij geplande opnames staan. Wil je er dan eens een foto van maken. Zowel van de oude als de nieuwe ontvanger. En dan die foto hier plaatsen. Dan kunnen we er navraag over doen, @Leahliefje.