Skip to main content

Als je de erotiek kanalen niet kunt zien dus uitgeschakeld hebt zie je wel de geplande opnames dit is natuurlijk niet de bedoeling.??

Ligt eraan hoe je ze uitgeschakeld hebt. 

Als je '’erotiek verbergen op dit apparaat'’ actief hebt zou het nergens zichtbaar mogen zijn.

Als je ze alleen hebt weggevinkt bij '’zenders verbergen'’ dan zie je het dus wel in opnames.

Ook als je het op die manier met wisselende zenderlijsten doet (eentje met en eentje zonder die zenders)


Waar doe je die opties dan ik heb alleen zenders verbergen 

Erotiek verbergen op dit apparaat zie ik nergens te staan.


Opnames en geplande opnames zijn volgens mij altijd zichbaar. Als u iets op wilt nemen zonder dan uw huisgenoten dat zien bent u bij KPN aan het verkeerde adres. Alles is gewoon zichbaar. Privacy bestaat niet bij tv van KPN. 


Waar doe je die opties dan ik heb alleen zenders verbergen 

Erotiek verbergen op dit apparaat zie ik nergens te staan.

Menu- instellingen- kinderslot- Erotiek verbergen op dit apparaat. 

 

@Nick83  heeft gelijk. Ik kon het nu uitproberen en ook dan zijn opnames zichtbaar. Maar is opnemen wel nodig van die zenders? Zeker als je er zoveel hebt.

Aan de moderator die hier komt. Met Erotiek verbergen op dit apparaat mag je toch inderdaad verwachten dat ook opnames daarvan op het betreffende apparaat niet zichtbaar zijn.


Hey @Remco78, goed gespot! En dank, Peter, voor je assist :)

Ik neem het mee richting de tv ontwikkelaars, want inderdaad een goed punt.


Inderdaad ben heel alert geweest hoop dat ze dit aanpassen met een update en dat er voor mijn alertheid iets tegenover staat?


Inderdaad ben heel alert geweest hoop dat ze dit aanpassen met een update en dat er voor mijn alertheid iets tegenover staat?

Waardering binnen het forum.🙂