Skip to main content

Ik plan diverse opnames in. Dat zie ik ook in de tv-gids (rood bolletje). Maar de opnames worden niet gemaakt. Ik zie ze nergens staan, niet op de tv, niet op de iPad en niet op de computer. In het verleden ging alles goed. Nu niet meer. Hoe kan dit?

 

Hoi @Donpol . Dat is heel werkwaardig. 

Plan jij via de itv tuner in of doe je dat online?


Dag @Erwin_  ik plan alles via de app op de iPad. Ik zie dan overal (iPad, tv en computer) dat het geprogrammeerd staat (rood bolletje in de TV Gids). Als ik dan de volgende dag controleer, staan de opnamen niet in de lijst, op geen enkel device.


@dromol

Heb je glasvezel?

De glasvezel kanalen 661-670 (originele stream van de eerste 10 kanalen) kan je alleen opnemen op de KPN tv decoder en terugzien op de KPN tv decoder.

 

Ik zag net ook dat er een vakje op de KPN tv ontvanger bij was gekomen.

“programma's die binnenkort worden verwijderd”

Kijk of daar geen vinkje in staat, zo ja haal die dan weg.


@dromol

Heb je glasvezel?

De glasvezel kanalen 661-670 (originele stream van de eerste 10 kanalen) kan je alleen opnemen op de KPN tv decoder en terugzien op de KPN tv decoder.

 

Ik zag net ook dat er een vakje op de KPN tv ontvanger bij was gekomen.

“programma's die binnenkort worden verwijderd”

Kijk of daar geen vinkje in staat, zo ja haal die dan weg.

Kun jij dit nog eens checken, @Donpol ?

En zou je, bij wijze van test  ook een opname via de tuner willen proberen in te plannen? Puur om te kijken of die het wel overleefd.


@Donpol 

 

Zie hier, misschien is dit een oplossing.


Hi Dank aan allesn die gereageerd hebben.

Ik heb van alles geprobeerd. Maar niets hielp. Maar……

 

Sinds ik mijn V10 box heb ingewisseld voor een Fritzbox 7590 AX gaat alles wonderwel perfect.

Dus: ik ben weer happy.