Skip to main content

Ik wist even niet zo gauw wat voor juiste topic titel ik kon geven.

De Tv gids gaat niet tot 7 dagen vooruit, als je dan een serie opneemt waarvan een aflevering maar 1 keer per week komt, dan was het in de oude software zo dat na opname van een aflevering de serie onderaan de lijst komt te staan van geplande opnames zonder datum, totdat de tv gids het weer toont. In de nieuwe software zie ik dit niet meer, is er een manier om dit terug te krijgen ?

Hallo @MiVoNL,

Nee deze optie is uit de huidige software gehaald, omdat het anders een rommeltje zou worden. Als de opname weer in de gids opgenomen wordt, zal de opname ook weer zichtbaar worden onder geplande opnames. 


Ik vond het altijd wel handig, totaal geen rommeltje. Jammer dat het weg is.


Hallo @MiVoNL,

Ik ervaar hetzelfde. Hopelijk komt het nog weer terug. Goed dat je het meldt in ieder geval. 


Misschien een optie in instellingen maken dat de tv kijker het kan beslissen of het zichtbaar is of niet, in plaats van dat het voor de tv kijker wordt beslist.

 


Mag er niet teveel over zeggen @MiVoNL, maar we hebben dit destijds aangegeven in de testgroep. Hopelijk komt hier nog verandering in. ;)


Hallo @MiVoNL,

Nee deze optie is uit de huidige software gehaald, omdat het anders een rommeltje zou worden. Als de opname weer in de gids opgenomen wordt, zal de opname ook weer zichtbaar worden onder geplande opnames. 

 

Ik las dit nét ook in de KPNcyclopedie. Uitleg nieuwe menu net geplaatst daar door @Erik_ :relaxed:

Gebruik van het nieuwe tv menu .

(dan gaat m’n “administratie” wel deels mank. Onder geplande kan ik nu nog zien welke series ik nog moet kijken in mijn opgenomen lijst)

zie toevoeging hier, @ChrisWissink 


Ik las dit nét ook in de KPNcyclopedie. Uitleg nieuwe menu net geplaatst daar door @Erik_ :relaxed:

Gebruik van het nieuwe tv menu .

@PeterG, geplande opnames die niet in de gids staan zullen in de nieuwe software verborgen worden. Hier is bewust voor gekozen.  


Ik las dit nét ook in de KPNcyclopedie. Uitleg nieuwe menu net geplaatst daar door @Erik_ :relaxed:

Gebruik van het nieuwe tv menu .

(dan gaat m’n “administratie” wel deels mank. Onder geplande kan ik nu nog zien welke series ik nog moet kijken in mijn opgenomen lijst)

zie toevoeging hier, @ChrisWissink 

Handig deze uitleg, als je een aflevering mist wordt deze bij herhaling toch opgenomen. Dan vind ik het niet meer zo erg dat het niet meer zichtbaar is, maar mag van mij altijd weer terug keren :relaxed: